Ook ik afgelopen september afgestudeerd aan de PABO (en ben ook 22 jaar ) en vertrek als het goed is begin januari naar Curacao. Ik ben er tot eind april ongeveer… Ik ga ook vrijwilligerswerk doen, ik begin bij een meisje dat ik via via heb leren kennen, met haar ga ik (zij is daar al mee bezig, en ik ga haar daar helpen…) weekenden organiseren voor probleem kinderen. Verder wil ik kijken of ik daar nog een leuk project kan vinden… Ik ga ook alleen, maar ga waarschijnlijk wel wonen in een studentenhuis (die kan je vinden op www.casacama.com) dus echt helemaal alleen zal ik niet zijn! Wanneer denk jij te willen gaan? Heb je al enig idee wat je wil gaan doen daar? Wie weet kunnen we een keertje wat afspreken! groetjes Katrien
ik heb het idee deze week gekregen dus ik weet helemaal nog niets haha… het jammer aan vrijwilligerswerk is dat we totaal geen inkomen hebben en ook geen stufi dus tja dan is 4mnd daar zitten zonder werk wel erg duur bedacht ik mij vandaag.
Heb jij gehoord van kinderdorp Hebron? dat is ook een vrijwilligersorganisatie…
Hoe zit dat met dat organiseren van die kinderweekenden, dan ben je natuurlijk niet het weekend vrij of wel?
we houden contact!
Hi het appartement met 1 slaapkamer, huur 650,- en het apt. met 2 slaapkamers, huur 800,- is per direct beschikbaar. Ze verblijven beide in een rustige wijk Oost Jongbloed, vooraan in de wijk, in een kwartier ben je in de stad. Is goed beveiligd, leuke eigenaar. Eigen ingang, plaats voor een auto in de tuin. Rustig en betrouwbaar wonen. Ben gisteravond persoonlijk even gaan kijken, zag er leuk en netjes uit. Van die van 700,= heb ik veel kiekjes gekregen, die kan ik je doorsturen, maar dan moet je me het mailadres even opgeven. Daar kun je ook met 2 personen in, is ruim zat, dan wordt die huur wel aangepast naar 800,
ik onthou het ff want alles ligt nog beetje op losse schroeven, nog geen flauw idee wanneer ik heenga want moet eerst stage en of werk vinden helaas…
op dit moment ben ik mij aan het orienteren van wat er allemaal nog mogelijk is.
Ik onthou het even en is er misschien een emailadres waar ik je op zou kunnen mailen als ik je hulp nodig hebt?
bij voorbaat dank,
Ik ben in april jl afgestudeerd aan de Pabo en dat blijkt nu wel mijn probleem te zijn. IK wil mij graag verder orienteren in dans en toneel dus stage lopen of werken op de jeugd theater school lijkt mij helemaal fantastisch! het probleem daarvan is dat het van januari tm mei is en qua financien red ik het niet om in januari al te vertrekken. Ik krijg namelijk geen stufi meer en stage vergoeding dus ook niet.
heb jij tips voor mij wat ik nu moet doen? ik zat te denken om in april te gaan… is dat wel een handige datum?
Ik ben ook op zoek naar Werk op de Antillen voor volgend jaar zomer!! Ik heb een MBO en HBO Toeristische opleiding gedaan, maar zou graag verder wil in de hotelbranche of evenementenbranche. Heb je ideeen voor mij?
Ah, daar heb ik een jaar vrijwilligerswerk gedaan
Ik weet nog twee instellingen voor kinderen die vaak vrijwilligers nodig hebben, het zijn wel christelijke instellingen en dat is ook een voorwaarde, dat je een christelijke levensvisie hebt.
Hoi Richelle en iedereen die ook in april 2007 naar Curacao gaat!
Ik ga samen met een klasgenootje van mij afstuderen bij een projectonwikkelaar op curacao van april t/m half augustus.
Stageplaats hebben we, nu nog de huisvesting, ik heb begrepen dat
de wijk Punda het gezelligst is met name de Nieuwestraat.
Hier zitten veel studenten die via wereldstage hebben geboekt, wereldstage regeld alleen alles-in-een dus niet alleen huisvesting.
Weet iemand een internetadres of telefoonnummer voor appartement aan de nieuwestraat of omgeving??