ik ben van plan om volgend jaar naar curacao te gaan, rond april!
nu zoek ik iemand die zin heeft om met mij mee te gaan, kunnen we het appartement samen delen en scheelt ook in de kosten! Ik ben van plan om stage te gaan zoeken of te gaan werken… Ik heb de pabo gedaan!?
lijkt je dit iets?? zin in avontuur en lekker uit je dak te gaan??
Mail mij, lijkt me echt super!!
Mijn naam is Marit en ik ga 28 januari voor een half jaar naar Curacao! Ik weet niet of je inmiddels woonruimte hebt?? ik nog niet, misschien kunnen we tegen de tijd dat jij er bent iets samen huren??
Ik ben 25 jaar en heb SPH gestudeerd. Ben nu al een aantal jaren aan het werk in de jeugdhulpverlening, maar wil er even tussen uit. Even iets heel anders. Lekker genieten van de zon, zee en nieuwe mensen! Ik wil daar ook een baantje zoeken in de horeca, maar dat is tot nu toe nog niet gelukt. Waarschijnlijk vind ik dat pas als ik daar ben…
Misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen?
Heey! Wat leuk, ik ben zelf ook 3 maanden op Curacao geweest voor stage. Hopi bon!!
Een vriendin van mij vertrekt ook binnenkort, over 2 weken al!
Dit is haar site als jullie geinteresseerd zijn in geweldig gezelschap van een hele lieve, gekke meid! http://nickyweesie.waarbenjij.nu Have fun op Mambo Beach en de Grote Knip!!