Ik (een meid van 22) ben opzoek naar een reismaatje om mee te starten of geheel mee te reizen.
Mijn plan is om in oktober of november 2006 te vertrekken naar Australie of Nieuw Zeeland… Vanaf daar wil ik graag naar Vietnam, Combodja, Laos en China. In China wil ik met de Trans Mongolie Express (van Peking naar Moskou) en dan naar huis. Het is een groot plan en ik trek er ongeveer 9 maanden voor uit. Er staat nog niets vast dus als het je wat lijkt en je hebt nog andere leuke ideeen dan zijn die altijd welkom…
Mijn doel is om lekker te gaan genieten!!!
Lijkt het je wat… mail dan naar [EMAIL=“janastip@hotmail.com”]janastip@hotmail.com
Ik (jongen van 20) ga ook die richting op na de druivenpluk! Al is mijn plan over land naar zuid-oost azie te gaan (door europa naar iran(als ik een visum kan krijgen), pakistan, india(bombay,goa,calcutta) burma en dan wat rondreizen in thailand/laos/cambodia en omstreken). Er staat er niets vast, geen strak tijdschema en het doel is om er te komen en onderweg zoveel mogenlijk te zien/doen/beleven! Ik reis low-budget, zoveel mogenlijk liften en bij mensen thuis of in een tentje slapen. Mijn reisgenote heeft net afgezegt wegens een (te) leuke nieuwe relatie , dus gezelschap is welkom!
He Jana en Daan, ik zit er ook aan te denken om in november op reis te gaan. Heb nog geen vast plan of vaste route maar jullie plannen klinken erg goed! Ik ben 20 en wil een jaartje met mijn studie stoppen om is wat anders te zien en beleven.