Ik ben een meisje van bijna 19 jaar.
Al een hele tijd kriebelt het in mij om een reis te gaan maken, maar ik wil niet alleen gaan… het lijkt me gezellig om met zijn 2e te gaan meerdere kan ook!.
Ik heb nog nooit in me uppie gereisd… en het zou fijn zijn als de ander wel wat ervaring heeft (hoeft niet). Ik vind het belangrijk dat deze persoon, serieus, gezellig, avontuurlijk, nieuwsgierig is etc etc…
Ik heb nog geen specifieke plannen gemaakt(hoe wat wanneer etc) maar wil dit samen met jou doen. Mijn voorkeur gaat uit naar Azie, de cultuur de omgeving lijkt me erg indrukwekkend, ook ben ik erg geinteresseerd in het Boeddhisme.
hoe lang ik reis wil maken weet ik nog niet… zit te denken aan paar weken/ 2 tot 3 maanden allemaal nog niet zeker.
Ik heb niet veel geld, dus het wordt low budget reizen, en sowieso werken voor je geld.
Of zijn er projecten waarbij ik kan uitsluiten?
Voelt dit goed voor jou? en denk je dit samen met mij te willen doen?!
Ik hoor het graag van je!
Alexandra
Ik ben nog op zoek naar een reis maatje. Ik wil ook niet alleen maar ga sowieso wel. In oktober. Ik wil in Maleisië starten en dan naar boven reizen. Als je deze informatie interessant vind vind ik het leuk om met jou in contact te komen.
Ook ik wil komende herfst/winter naar Azië vertrekken, voor ongeveer drie maanden. Ik heb nu in de planning om in Thailand te beginnen, en waarschijnlijk naar Laos en Cambodja. Voor mij wordt het ook zo low budget mogelijk reizen, maar ik wil niet in Azië gaan werken. Misschien een paar dagen meewerken aan een vrijwilligers project, dat zie ik dan wel.
Leuk dat je zo snel reageert. Het is de allereerste x dat ik ga reizen, ik heb niet veel geld, en wil ook echt heel de reis samen met iemand (meerdere) delen! zelf zat ik te denken aan de periode na de zomer…
Weet jij iets meer over vrijwilegers projecten??
Nee, ik heb me verder nog niet verdiept in vrijwilligersprojecten. Maar hier moet genoeg over te vinden zijn op internet!
Ondanks dat dit voor mij ook de eerste keer is dat ik ga reizen, ga ik liever voor de eerste paar dagen/week samen met iemand op stap, en dan weer alleen reizen. Het lijkt mij juist erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen en naar mijn idee gebeurt dat niet zo snel wanneer je de hele reis samen bent.
ik wil in september voor twee maanden richting Azie en wil starten in Bangkok, vervolgens waarschijnlijk via de gouden driehoek Laos in en door naar Cambodja.
Ik wil ook low budget backpacken en ben eigenlijk niet van plan om daar te gaan werken. Heel misschien kan ik met een kennis van me, maar omdat nog niets concreet is wil ik toch al wat contacten leggen met mensen die ook rond die periode willen gaan.
Denk dat het sowieso leuk is om contactgegevens uit te wisselen, zodat je eens een paar dagen met elkaar kan optrekken bijvoorbeeld. Misschien is het leuk om contact te houden? Heb jij al concreet plannen?
Het is altijd handig om gegevens uit te wisselen, ik heb je mijn e-mailadres in een privéberichtje gestuurd.
Echt concrete plannen zijn er nog steeds niet. Ik heb me er de afgelopen weken ook niet mee bezig gehouden omdat ik erg druk ben met mijn eindproject/examens. Ik weet wel bijna zeker dat ik pas in november zal vertrekken, dus dan zullen we elkaar net mis lopen. Toch is het leuk om ervaringen en tips uit te wisselen via de mail!
hey there ik ben yessica, 25 jaar ik vertrek 30-31 okt voor 19 dgn naar bali is de planning, heb dan drie weken vrij die ik ook niet kan switchen maar mss is er voor jou meer mogelijk heid, lijkt het je leuk dan hoor ik graag van je op
myn budget is ook niet erg groot reis max 1000 euro heb aanbieding gezien van 880 dus is goed te doen, en het leven daar is natuurlijk erg goedkoop en voor weinig geld kan je aardig wat van bali zien… ik hoor graag van je bananen_zijn_krom@hotmail.com
Ik vertrek in november naar Thailand en ga dan door naar Cambodja, Vietnam en Laos. Dit over een periode van 4 maanden.
Ik heb al redelijk wat opzoekwerk gedaan, me verdiep in do’s en dont’s, interessante dingen om te zien/doen en wat je zeker gezien moet hebben.
Zelf heb ik ook nog geen reispartner, maar ik zou graag met iemand reizen.
Ik ben spontaan, vlot, geinteresseerd in andere culturen en gewoonten en wil veel ervaringen opdoen in elk land door hiking, brommerke te huren, veel gebruik te maken van het openbaar vervoer.
Dit op een mooi tempo, maar toch met de nodige ruimte voor daar veel beslissingen te nemen.
Moest er iemand nog vragen hebben, stel ze, misschien kan ik je helpen!
Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een maatje voor de vakantie.
Ik heb de ticket al geboekt naar Bankok en van daaruit naar Siem Reap Cambodia), en van daaruit verder.
Ik vlieg 17 Juli weg en kom 8 Augustus weer terug, niet lang maar ook voor mij de eerste keer.
Over mijzelf: ik ben een man van 24 jaar en ben nog student, ben voorstander van low-budget en de religie van cambodia sprak me ook aan en heeft mij overtuigd daadwerkelijk die kant op te gaan.
mocht je nog steeds interesse hebben tel: 0620462554 (jeroen dams)
Kan zijn dat ik overdag niet bereikbaar ben, dan spreek maar wat ik en dan bel ik je ZSM terug.
Ik ben Jamie ( 24jaar). Ik heb ook al heel lang de droom om zoveel mogelijk te zien van de wereld. Azie heeft me altijd het meest aangetrokken, vooral Bali. Ik start nu in september eerst met vrijwilligerswerk in Suriname tot en met half november( een weeshuis met gehandicapte kinderen).
En mijn planning was om dan eerst even naar huis te gaan en dan rond december, januari door azie te trekken. Dit wil ik ook liever met een gezelschap doen, als vrouw alleen, is toch anders.
Daarnaast heb ik me ook al maanden voorbereid in allerlei belangrijke dingen om te weten.
Ik wil zoveel mogelijk zien en als ik reizen kan combineren met een bijdrage leveren in projecten, dan is mijn droom compleet. Vrijwillig, maar als ik daar dan ook nog wat geld of een slaapplek voor kan krijgen, dan is het plaatje echt rond.
Hopelijk ziet iemand of jullie hier ook meer in? en meer leuke ideeen hoor ik graag. Daarnaast ben ik ook erg in het boeddhisme geinteresseerd en ik heb het diploma Social Work/SPH, dat ook nog van pas kan komen.
ik ga vanaf januari eerst 5 weken vrijwilligerswerk doen in Thailand (Sing Buri) en vervolgens wil ik meer naar het noorden van Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en Indonesie. Allemaal ook zeer low budget.
laat maar weten als je het wat vind om wellicht een deel samen te doen.