Hallo Allemaal,
We willen graag weer naar turkije op vakantie maar deze keer zonder russische gasten.Vorige keer waren ze erg onbeschoft.Wie weet een 5* hotel die ze niet toelaat?
Graag een reactie :vak02: groetjes
Hallo Allemaal,
We willen graag weer naar turkije op vakantie maar deze keer zonder russische gasten.Vorige keer waren ze erg onbeschoft.Wie weet een 5* hotel die ze niet toelaat?
Graag een reactie :vak02: groetjes
Ik weet dat in Club paradiso in Alanya geen russen zitten. Het word voornamelijk bevolkt door nederlanders en scandinaviers.\
Vaak is het wel moeilijk om 5* zonder russen te vinden, je zult ze minder vinden in 4* of minder acco’s.
Russen zitten tegenwoordig bijna overal!!! Zal dus moeilijk worden om iets te vinden waar ze niet zitten!
Vorig jaar hadden we in Kumköy Beach Resort daar absoluut geen last van. Bij mijn weten zijn we daar geen enkele Rus tegengekomen.
Als je met de bouwvak op vakantie gaat valt het wel mee.
Hotel Kahraman in Side is een goede aanrader.
Geen russen, wel nederlanders, zweden en noren. Gezellige boel.
Ik ben net terug en heb het naar mijn zin gehad.
Zelfs zo erg dat ik een uitgebreide review / beoordeling heb geschreven op mijn website. Hier is de link ernaar toe (met flink wat foto’s van het hotel, de kamer en de faciliteiten):
http://www.deegee.net/content/view/31/9/
Uiteraard ben ik benieuwd naar wat je er van vindt (er zitten meer dan een paar uurtjes werk in…) :chin:
Groetjes,
Dennis
Ook in hotel Artside vind je geen of zeer weinig russen.
Na enkele verschillende hotel’s en accomodaties valt het mij wel op hoe kleiner je hotel is hoe minder russen tot zelf geen. In hotels met maar 3* hebben wij NOOIT last van Russen. Enkel Belgen , Nederlanders , Turken daar.
In sommige hotels zijn er ook quota, zo heb ik toen ik in hotel Limak Limra was vernomen van de PR dat ze maximaal 25% russen toelieten.
Limak Lara heeft inderdaad die regel mag 15-25% geloof ik… Ook is mij verteld dat de WOW Bodrum geen russen+israeli meer toelaat…
Side Star Beach in Side, absoluut geen Russen.
wij gaan van de zomer naar side star park,hoe is het daar met de russen? las dat ze in side star beach niet zijn?
zaten afgelopen zomer in eftalia resort, daar valt het ook wel mee
Weet iemand een hotel in Belek of Side waar geen russen komen?
Er staan er toch in dit topic ? Hotel Artside bijvoorbeeld.
Hotel Oleander in Side Kumköy
daar komen helemaal geen russen. Voornamelijk Nederlanders, Duitsers en Belgen en in de zomer soms Tschjechen (of hoe schrijf je dat :slapen:)
Erg mooi hotel, maar wel aan de prijzige kant.
Inderdaad, drie jaar geleden heb ik me ook erg geergerd aan die russen… :mad::mad::mad: Engelsen kunnen ook erg luidruchtig zijn. Afgelopen mei heb ik Limak Limra geprobeerd op aanraden van een collega op het werk, goede tip! samen met drie kinders hebben we echt lekker genoten:zon02:, goede verzorging, lekker rustig oznder opdringerig personeel EN met gelukkig aangenaam publiek!! Voor mij sowieso voor herhaling vatbaar, misschien in het najaar nog even een klein weekje, heeeeerlijk!
Succes met een mooie plek vinden en geniet van de vakantie!
Bart en sonja en kinders
Hotel Samara in Bodrum. Ligt in Torba eigenlijk.
Heel goed hotel, alles plat, enkel een trap van de lobby naar de bar en overheerlijke buffetten. En een goede service, geen opdringerig personeel en heel aangenaam, gemoedelijk publiek! Een aanrader! Is in België bij elke grote touroperator boekbaar.
Het is er overal kraaknet en je hebt daar mooie, grote kamers.
Wel vroeg boeken, want het is daar snel volgeboekt.
In dat hotel kom je geen enkele Rus tegen, wel 75% Belgen, 20 % Nederlanders en 5 % Fransen.
Afgelopen maand juni hebben wij gelogeerd in Lyra Resort Hotel.
Heel goed hotel met lekkere, uitgebreide en gevariëerde buffetten.
Nog nooit zo’n uitgebreide snackbar gezien. Verschillende soorten fruit kon je de ganse dag door verkrijgen. Daar zitten heel veel Oostblokkers en Russen, maar ze werden heel kort gehouden. Nog nooit zo’n gemanierde Russen gezien. Totaal geen last van, zelfs heel vriendelijke, attente mensen. Nooit ruzie gezien en geen enkele zatlap. Geen borden vol met eten en alles laten liggen, zo wil ik nog met Russen in hetzelfde hotel samen zitten. Lyra Resort Hotel was hier in België enkel te boeken via Sunjets. Prijs/kwaliteit heel goed hotel. Een hotel waar je volledig tot rust kunt komen en met een goed animatieteam, mooie shows gezien daar. Avondprogramma wordt om de 2 weken herhaald.
Het is gelegen tussen Manavgat en Alanya.
Hallo,
Wij zijn vorig jaar ook naar Limak Lara geweest in oktober en inderdaad, helemaal geen last gehad van de Russen. Dit is trouwens een heel goed hotel. Grote kamers, lekker voldoende afwisselend eten. Ook show cooking waar ze echte schilderijtjes op je bord toveren.
Groetjes, Hedwig