Russen eind september in Kemer

Heyy

We zijn van plan om eind september - begin oktober naar Kemer te gaan voor het eerst. We horen dat er enkel veel russen zijn.

Is het eind september nog het zelfde of is dat dan wat minder?
Of heb je er ook Nederlanders, belgen,…?

thanksss

Hallo,

Ik ben 2 jaar geleden in Kemer geweest en ze zijn er wel maar wij hadden er persoonlijk geen last van, veeeel plezier!:dag:

Hallo,

Wij gaan begin oktober ook naar Kemer dus we zijn benieuwd of er echt zoveel rrussen zijn maar heb op andere sites gelezen dat het meestal wel meevalt. Je kijkt er naar of je kijkt de andere kant op.
Alvast veel plezier!

Het ligt aan het hotel waar je zit. In het centrum zijn overwegend veel russen. ga je naar de resorts wat verder van het centurm zijn ze er nauwelijks. daar zijn ook rusloze hotels zelfs. Op straat heb ik verder ook nooit last van ze gehad; In de hotels vaak wel. maar het is ook hoe je jezelf opsteld. als je ze links laat liggen, de vervelende dan he, zijn ook dood normale russen tussen, dan heb je er zelf geen last van .ga je je ergeren aan alles wat ze doen verpest je alleen je eigen vakantie. Gewoon lekker genieten van je eigen vakantie en dan komt het goed.

RUSSEN, RUSSEN , mensen praten elkaar allemaal na, als ze een keer een Rus iets raars hebben zien doen, zijn alle Russen meteen uit de gratie. Ik kan je uit ervaring vertellen, dat je er net zoveel of weinig last van hebt dan van Duitsers of Britten of wat dacht je van luidruchtige Nederlanders. Ik weet ook hoe het komt, dat ze verkeerd beoordeeld worden, dat heeft alles te maken met de taal. 99 % van de Russen die voor 1980 geboren zijn spreken alleen Russisch en hebben dus een probleem om met de rest van de wereld contact te maken, waardoor ze al snel afwijkend overkomen. Waarom tref je in Turkije meer Russen dan in de andere vakantielanden? Dat heeft alleen te maken met het feit, dat je in Turkije je visum koopt op de luchthaven en een Rus krijgt niet zomaar een visum voor Spanje of zo. Ik ben de laatste 5 jaar wel 20 keer in Turkije geweest, ook in All inclusive hotels in Kemer, zelfs 3 keer in Orange county, ook in september, november zelfs Januari. Als je prijs stelt op veel Nederlanders kan ik je Orange County aanbevelen. Als je echt geen prijs stelt op veel Russen kan ik je aanbevelen om naar Side te gaan , daar zie je er bijna geen. Ik heb sinds juni twee appartementen in Side en ga er 26 sept weer naar toe. Je bent welkom om er een kijkje te komen nemen. [modbreak- sluikreclame]------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------[/einde modbreak] Ik geef je mijn emailadres als je meer wilt weten, [EMAIL=“adriaan89@freeler.nl”]adriaan89@freeler.nl. Beschouw dit niet als een verkoop-praatje want Orange County in Kemer is ook top. Het is waar je voor kiest…

Ik ben afgelopen zomer in Kemer geweest (augustus) en er waren wel aardig wat Russen. Toch heb ik er zelf totaal GEEN last van gehad!

Er zijn Russen die idd zeer irritant kunnen doen maar er zijn er ook die zich heel normaal gedragen. Conclusie: oeveral over de wereld zijn en doen de mensen hetzelfde