Ervaringen met de badplaats Kemer

Ervaringen met de badplaats Kemer.

Plaats hier je reactie / ervaring betreft de badplaats Kemer.
Omgeving, restaurants, bevolking, vervoer, accommodatie en meer…

Ik ben dit jaar voor het eerst in Kemer geweest, maar ik hoef er niet meer naar terug. Kemer is mij tegengevallen.

De centrum van Kemer is voor de grootste deel autovrij. De meeste stranden in Kemer bestaat uit kiezel. Het is handig om soort surfschoenen mee te nemen.

In Kemer zitten een aantal bars en clubs, Bijv Club.Aura Kemer. (in richting van Amara Wings Resort.)en bijv richting Moonlightpark. Overdg bij moonlightpark kun je er naar het strand (is wel zandstrand )of naar het zwembad.

Alhoewel het uitzicht vanaf het hotel was super. Bij helder weer zie je Goynuk, , Antalya liggen.

Ben in september in hotel “Fame Residence” geweest, dit was de eerste en de laatste keer in Kemer, de hele dag herrie aan je hoofd met stampende disco geluiden, het hotel was voor mij goed vwb de rolstoel toegankelijkheid makelijk via hellingbaan naar het strand, het toe laten van gasten van “Fame Residence park” was geen succes slechte keuken en veel overlast van de russische gasten.

Wij zijn in mei voor de eerste keer in Kemer geweest de vraag is wat je zoekt op een vakantie,het was ons zo goed bevallen niet het Hotel dat was verschrikkelijk ook veel russen dus zijn wij eropuit gegaan we hebben de omgeving gezien hebben de bevolking leren kennen,en na onze trip in de bergen waren we verkocht. We hebben er een appartement gekocht met uitzicht op de bergen heerlijk rustig schone lucht en op 5min met de dolmus zitten we in kemer heerlijke tarrasjes en je kunt er erg goed uit eten en de bevolking is behulpzaam en vriendelijk in sept zijn we 5 weken geweest en ik kijk er naar uit om in april weer te gaan voor 5 weken je moet onder de bevolking gaan en de mooie omgeving leren kennen,dan heeft Kemer veel te bieden.

Wat jammer dat fame je zo is tegen gevallen. Ik weet niet wat je bedoeld met heledag herrie aan je hooft met stampende discogeluiden. want de disco is er alleen s’avonds en niet tot in de late uurtjes. verder is er alleen muziek van de animatie. maar dat hoort er bij

inderdaad kemer is verder super!

ik ben 4 x in Kemer op vakantie geweest, 2 x samen met mijn man en twee x met mijn dochter en de 2 kleinkinderen. In wat nu Amari Wings heet, toen nog Rixos. Het is mij steeds perfect bevallen, zeker de omgeving en de mensen. De russen zijn nadrukkelijk aanwezig, je moet echt proberen je er niet aan te storen. Ik ben in Tekirova geweest en heb mij toen ook vreselijk geergerd.Het ligt aan het management van het hotel hoe ze er mee omgaan. Maar… niet in je resort blijven constant, erop uit gaan en de Turkse mensen bezoeken, zo lief en vriendelijk

:zon02:Hallo,
Dat is wat ik bedoel de mensen zijn ontzettend vriendelijk,de omgeving is erg mooi er is niets mis met Kemer het gaat er om wat je zoekt en onderneemt.
Groetjes Bonnie.

hoi ik heb in kemer gewoond waar hebben jullie nu een appartementje van kemer?

Hallo,
Ons appartement staat in aslanbuchac dat hoort bij Kemer maar wat rustiger.
Gr. Bonnie.:dag:

ah aslanbucak bedoel je. ken het. Had ons katje daar gebracht maar helaas loopt die nu daar ergens zwervend rond. Is inderdaad rustig en in een mum van tijd zit je in kemer. alleen de weg oversteken zeg maar echt super voor jullie dat jullie daar een woning hebben!

JA we kijken er ook naar uit om in april weer te gaan,waar woon je nu?:dag:

in belgië , we zijn op de belgië route beland voor een verblijfsvergunning. Op zich mis ik kemer nu wel heel erg. maar kwa bestaan hebben we het hier nu wel beter. Misschien inde toekomst dat we weer terug gaan maar voor nu zoals jullie alleen voor vakantie

Wij zijn vorig jaar in kemer geweest, voor een keerjte is het wel leuk vind ik maar we komen er niet zo snel terug

ik ga dit jaar voor het eerst naar kemer ben benieuwt wat wij er van vinden misschien zeggen we ook wel nooit meer en misschien juist dat we wel terug gaan wij gaan naar daima resort en daar mag van mij best wel leven zijn overdag want mijn 2 knullen 15 en 13 moeten het ook naar hun zin hebben

Ik ben dit jaar in het Limak Limra Hotel geweest in Kiris (bij Kemer). Het hotel was echt niks! Er zitten veel russen op het resort (die zijn er sowieso veel in de omgeving van Kemer hoorde ik achteraf…), die nooit vrolijk zijn heb ik het idee. Een beetje arrogant volk.

Er was te weinig personeel in het hotel, waardoor veel tafels tijdens het eten nog afgeladen stonden met vieze borden etc. Soms was er geen bestek. Op een avond heb ik 1 vork moeten delen met mijn broer en moeder. Glazen waren vaak op, het duurde lang voordat we ‘gezien’ werden en de tafel gedekt werd.

Om 10 uur s ochtends begint er een elektronische haan te kraaien en vervolgens wordt er een liedje met als enige tekst; *Good morning! *gedraaid, dat zich een aantal keer blijft herhalen. Heel irritant. De hele dag wordt er ook harde muziek gedraaid…

Beste lezers!

Het seizoen is voorbij!!! Dus laat ons weten hoe jouw vakantie in Kemer is geweest!!!

Gr. Cynthia

Ik heb nog geen ervaring met Kemer, maar wel net mijn vakantie geboekt voor de zomer 2009 . Ik ga met mijn dochter van 13 naar Daima Resort, ook daar zitten russen, maar ik heb begrepen ook veel Nederlanders.
Mijn dochter houdt gelukkig ook van de nodige cultuur en het achterland lijkt me bijzonder mooi. Zijn hier ook mensen die mij tips kunnen geven, wat ik beslist moet gaan doen en bezichtigen ? Hoe is de temperatuur er in juli? Vorig jaar was ik in Kusadasi, geweldig en het was er rond 40 graden.
Ik hoor graag een reactie van jullie!

Hallo iemand wervaringen met maxim resort in kemer ik kan deze boeken voor de zomervakantie en het zier er volgens mij wel goed uit.Volgens mij is dit hetzelfde als kemer resort.
Maar ziet er gaaf uit en heb net geboekt voor 12 juli,dus ja nog 5 weken en we gaan.

ben benieuwd naar eventuele reacties.

daima resort ligt in Kiris of camyuva weet dat even zo gauw niet meer. lijkt me een super hotel. Je kan een rondrit maken door de bergen met zon skilift. teleferic in Tekirova. Er is olympos mooi om te bezichtigen. In kemer is een dolfijnenshow, maar ook een in antalya met waterpark. Er zijn watervallen in antalya te bezichtigen. Toeristische excursies te boeken en bijvoorbeeld een boottoch maken.