kwa hotel zal er wel het een en ander te doen zijn. maar in de plaats zelf niet veel, want het ligt buiten kemer.
Hallo is er al eens iemand in het maxim resort hotel in kemer geweest.
Wij gaan over drie weken en ik ben heel beniuewd,naar jullie ervaringen.
OOk naar de badplaats kemer zelf, zijn al een paar keer in alanya en marmaris geweest .
Wij zijn net terug van 15 dagen kemer in hotel maxom resort.
Wij vonden kemer echt tien keer niks.
Hotel was goed buiten het feit dat er savonds helemaal niks te doen was viel erg tegen voor 5 sterren.
Kemer zelf ,klein centrum .
Het ergste vonden wij de Russen en ik ben heel benieuwd of dit overal in turkije zo is.
Wij komen eigenlijk altijd in alanya maar is het daar nu ook zo.
Hey, ik ben nu al 3 keer in Kemer geweest.
De eerste 2 keer waren in Grand Gül Beach Resort, klein hotel maar er waren veel Russen; voor de rest kleine kamer maar toch goed genoeg,3*.
Deze keer zat ik in Hotel Meder Resort, het is iets verder van het centrum, maar toch supergoed hotel. Het was een hele grote kamer met groot bed, klein balkonetje. Het eten was ook goed, wel wat eentonig maar beter dan in GGBR. Het hotel heeft ook een prachtig zwembad!! Wel niet diep, ik kon er overal staan met mijn 1m62.
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon6.gif
Naar het centrum is het ongeveer 10min wandelen, maar naar de klokkentoren aan de andere kant is het zo’n 20-25min.
Het hotel heeft geen strand direct aan het hotel, daarvoor moest je naar het moonlightpark. Het is er wel leuk, mooi en toch redelijk rustig. Er zijn ook veel eetplaatsjes en beachbarretjes in het park. En watersport.
In het centrum is er een lange brede autovrije winkelstraat, waar je wel erg wordt gepusht om binnen te komen. In die straat is er een heel goed restaurantje, het Titanic Restaurant. Lekkere appelthee daar!!
Het park is ook gezellig! Vlakbij het moonlightpark is er ook de jachthaven, kan je mooie foto’s nemen…
Wij zijn een paar jaar geleden in Kiris geweest in ‘Le Jardin’. Het hotel was echt zeer goed meegevallen en we hebben van mensen die er dit jaar zijn geweest gehoord dat het nog even goed is.
In Kiris zelf valt niks te beleven, maar als je er even tussenuit trekt is er een hoop te doen.
Zeker Phaselis is heel erg aan te bevelen. Je kan er heel makkelijk met de dolmus naartoe, maar wel even aangeven aan de chauffeur dat je daar wil zijn, anders rijdt hij er zo voorbij. Phaselis was vroeger en is nog steeds een paradijselijk plekje met zeer mooie antieke resten in een prachtige omgeving, maar met Aspendos in de buurt wordt Paselis veel minder toeristisch uitgebaat. Echt een oase van rust!
ben meermaals in Kemer geweest. russen elk jaar in opmars met alle negatieve ervaringen. Voor mij hoeft Kemer niet meer. Meer en meer hotels worden opgekocht door Russen. Wil je naar Rusland, ga naar Kemer.>>>
Ik weet niet van wie jij dat gehoord hebt, maar er is geen 1 hotel in Kemer met een russische eigenaar.
Ga dan maar navragen bij Marti Myra
marti myra ligt niet in kemer maar in tekirova. dat is Minstens 17 km van Kemer.
In de afstand heeft U gelijk. Op 17 km is dan zeker de muur opgetrokken. In ieder geval voor mij is Kemer verleden tijd. discussie gesloten. Nog prettige vakanties toegewenst.
Kemer, daar ben ik afgelopen zomer geweest, in hotel Daima Resort. Toen we aankwamen erg veel Russen. Als er een show werd gehouden voor de allerkleinsten, moesten de Russische kinderen vooraan staan. Ik heb ook vernomen dat het hotel in handen is van een Russische eigenaar en dat het personeel uit Rusland vakantie viert in het hotel.
Ik vond de omgeving van Kemer werkelijk fantastisch. Zeer mooie natuur, mooi gebied om diverse uitstapjes te maken. Vorig jaar was ik in Kusadasi en daar waren minder Russen.
eveneens is daima resort een heel stuk buiten kemer. Maar van dat hotel is weker weten geen rus de eigenaar. Als het hotel veel gepromoot worst in tussische reisbureaus, krijg je idd russen op bezoek. Een advies voor volgende keer boek een hotel waar worst aangegeven dat er over het algemeen Nederlanders en duitsers komen e;d. een goed reisbureau laat dat zien.
Ik ben dit jaar in Camyuva geweest, in t White Lilyum Hotel. Heb totaal geen last gehad van de Russen! Ze zaten er wel hoor, maar het is denk ik maar net hoe je er zelf mee om gaat! Ik heb in ieder geval een top week gehad! Het was heerlijk weer, schoon en vrij luxe hotel, goed eten, leuke mensen en vlakbij het strand!
Wij ook gekocht… P24 van de Vikingman Raymond… Super tof !!!
Hoi,
ik kom net terug uit kemer. misschien een domme vraag.
weet iemand waar ik het beste kan zoeken voor een appartement.
in april/mei.
bedankt,
hallo ik kom al 10 jaar in kemer
er zijn veel russen,maar de turken willen ook de russen terug weg
en terug veel europeese mensen
belgen nederlanders,duitsers,…;
maar dit kost tijd
dit luktniet op een seizoen
ik hou van kemer, heb er klein huisje
gewoon ZALIG moonlight park,zalig"sir williams" ,the marine,
en het contact met de mensen
groetjes, ines
[quote=“Redactie, post:1, topic:28298”]
Ervaringen met de badplaats Kemer.
juist terug van goynuk:kemer hotel avantgarde.
hotel perfekt, proper, eten goed en verzorgd,kamers onberispelijk,alleen veel te veel lawaai met de music, boum boum tot 24 uur 's nachts
,verstaanbare conversatie met hotel personeel onmogelijk of je moet russis spreken, en die waren er ook veel te veel,
wat die van eten meenemen om nadien te laten staan is hemel tergend.zijn er geen arme mensen meer in rusland?
HOTEL ZEER KIND vriendelijk voldoende ruimte,en opvang.
guest relations is triest, die vragen altyd hetzelfde, maar er word niks gedaan,ook de ganse tijd andere,goed excuus ,weet het niet was niet bij mij,engels bijkans niks verstaan, duits hetzelfde,???turks ken ik niet,
information desk hetzelfde.
dat wou ik jullie vertellen,hartelijke groetjes
Een paar weken geleden van Turk terplaatse gehoord dat Kemer even duur is als Istanboul en dat men Kemer (vanwege zijn “laagbouw beleid”) zowat het Knokke van de Turkse Riviera wil gaan beschouwen…:zon02:
als kemer wil op knokke gaan lijken zullen ze toch zeer veel aan de omgeving moeten doen,wandelwegen,proper bossen,vuiligheid opkuisen en niet laten liggen, enz…
Beste, ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer gelukkig ben dat u niet mijn visie kunt delen wat betreft Kemer. Zelf ervaar ik dat de geschiedenis mij al heel mijn leven gelijk gegeven heeft… Zie de schoonheid in iets wat er nog niet is maar wat enorm potentieel heeft en waar evolutie in zit… Hopelijk begint iedereen zo niet te denken en zijn er veel mensen die gewoon een kant en klaar maaltijd willen, succes zou ik zeggen! Ieder zijn zin, dat is het prachtige aan keuzes maken.