Kemer Dream

Zondag vertrek ik naar Hotel Kemer Dream te Kemer. Dit is een 4 sterren hotel, all-in. heeft er iemand ervaringen mee? Kan me iemand vertellen welke uitstappen leuk zijn? Hoe is het eten? EN personeel? En de kamers? Alvast bedankt. GRoetjes :smiley: sandra

Hoi Sandra,

Ik heb Kemer Dream gezien en meegemaakt voor een deel maar het is echt een mooi hotelletje. Niet zo super groot (vandaar geen 5e ster) maar wel prachtig ingericht!!! Het is strak ingericht (Jan de Bouvrie stijl) maar daarentegen ook weer heel warm. De bouw van het hotel is ook heel apart wat er voor zorgt dat het hotel een receptie heeft (aan de rechterkant) en via een trappetje kom je bij de bankjes wat een lounge voor moet stellen wat wel heel strak maar relax ingericht is. Het hotel is net gebouwd en dus niet oud.

De kamers zijn dus nog vrij nieuw en gewoon standaard ingericht. De meubels zijn ook nieuw maar tevens strak en (komt-ie weer) gezellig.
Het personeel heb ik eigenlijk niet zo meegemaakt maar de receptie was wel heel aardig!!!
In Kemer kan je leuk uitgaan, zowel barretjes als discotheken. Het centrum van Kemer is autovrij wat weer een pluspunt is als je met je dronken hoofd door het centrum waggelt op zoek naar je hotelletje.

Omdat dit een vrij nieuw hotel is, kan het dus wezen dat alles juist nu heeeeeel goed is/gaat (om een goeie indruk achter te laten) maar het kan dus ook wezen dat sommige dingen niet zo denderend gaan omdat men nog een beetje alle kneepjes van het vak moeten leren.

Maar, eveneens, je hebt een goeie keus gemaakt en ik hoop dat je een leuke tijd zult beleven.
Mocht het anders zijn, dan hoor ik dat ook graag want nogmaals, ik ben er een half dagje geweest en heb dus alleen de dingen gezien die ik die dag zag maar het kan dus best zijn dat het dus niet zo is zoals ik denk dat het is…

groetjes!