Kemer

Ik ga in september naar Kemer.
Ben hier nog nooit geweest (wel in Alanya, Kusadasi en Turgutreis) en vroeg me af of iemand van jullie al eens in dit plaatsje is geweest.
Zijn er leuke winkeltjes, terrasjes, leuke mannen :stuck_out_tongue: ???
Vind het leuk om jullie ervaringen te horen!

Waar zit je precies in Kemer? Wij zijn in Beldibi geweest in de meivakantie. Dat is zo’n voorstadje van Kemer. Niet veel te beleven. We zijn een keer in Kemer stad geweest en dat zag er veel gezelliger uit. Naar welk hotel ga je?

Naar het Grand Gul Beach hotel.
Ligt ongeveer 1,5 kilometer van het centrum van Kemer en het is een nieuw hotel. Ik geloof dat het vorig jaar geopend is.
Ik vraag me af of Kemer te vergelijken is met één van die plaatsen waar ik al eerder geweest ben in Turkije.
Heb een beetje het idee dat het minder bekend is, minder toeristisch.
Is dat zo?

ben net terug uit kemer zat in beldibi leek meer op rusland wij waren met zn vieren en we waren ook de enigste nederlanders in het hotel alleen maar russen op de etalage s van de winkels alles in het russisch en ze zijn gek op dollars.

Wij zaten in het Rixos Beldibi en daar ook heel veel russen. Van die oude kerels met meiden van midden twintig die een grote modeshow hielden. Ontzettend onvriendelijke mensen. Beldibi zelf was in mei een grote bouwput want ze waren met nieuwe hotels aan het bouwen. De stad Kemer zag er heel anders uit. Wij zijn er doorheen gekomen toen we een dorpentoer gingen maken. Het leek dat er daar wat meer te zien/ bekijken was.
Wij zijn in 2001 in Side geweest, dat was ook mooi, maar ik vond de omgeving/natuur toch in de omgeving van Kemer mooier. Je zit zo in de bergen, dus het is er groener.
De meeste hotels zijn nog maar een paar jaar oud in deze omgeving. Er wordt ook nog volop gebouwd overal. Ze zijn in deze omgeving idd erg op Russen ingesteld. Wij zijn in een hamam geweest waar alleen Russinnen werkten die bijna geen woord duits of engels spraken en bovendien niet erg vriendelijk overkwamen.
Waar ik me verder aan gestoord heb zijn de Turken die te gast waren in ons hotel. Ze gedroegen zich alsof ze van adel waren en behandelden de obers als voetvolk. Al deze dingen zijn me in Side niet opgevallen. Daar waren veel meer Duitsers.
19 augustus gaan we naar Kusadasi. Ook daar schijnen veel Russen te komen. We zullen wel zien.

Wij willen naar hotel Le Jardin in Kemer gaan… Is daar toevallig iemand geweest ?? Is Kemer een leuke plaats ?? Zijn er vlakbij het hotel nog leuke winkeltjes ?? disco…?? enz.

ik ben 3 weken geleden in kemer geweest, en het was egt super!
ik zat in het hotel ambassadorplaza, was egt een super hotel, al1 er waren erg veel russen.
verder best wel veel winkels.

[FONT=Arial][COLOR=red]
Hallo ik ben in Augustus naar Kemer geweest.
Echt leuk.

Aanrader: Hotel Fame Recidents.

Ze zeggen dat je er last krijg van russen.
je moet er niet op letten.
groetjes:

Anoniem