Kemer

eej mensen,

Ik ga van 2 - 10 mei naar Kemer met 2vrienden van me…
We zitten met zen 3e in Hotel Kemer Dream…

Kan iemand mij wat vertellen over Kemer?
is het leuk voor 3 jonge jongens?
Of over het hotel?

**Situatie **
**Ligging: **in een deels nog in ontwikkeling zijnd deel van de plaats, met in de omgeving begroeiing en verspreide bebouwing. Het autoverkeer in de directe omgeving van de accommodatie is vrij druk.
**Opbouw: **de accommodatie bestaat uit 1 gebouw. Etages: 3. Liften: 2.
**Afstanden: **naar het Kemer-strand 450m via een park met 2 loopbruggen en 21 treden. Naar het centrum 500m.

**Faciliteiten **
**Receptie: **24 uur. Men spreekt Duits en Engels. Creditcards: Diners Club, Euro/Mastercard, Visa.
**Zitgelegenheid: **helder en netjes ingerichte lounge.
Tv-ruimte.
**Bar: **netjes ingerichte bar (10:00-00:00 uur, april t/m half juni en okt.).
Overdekte buitenbar bij het zwembad (10:00-00:00 uur). Er is een terras.
**Eetgelegenheid: **eenvoudig maar netjes ingericht restaurant met een terras. Ontbijt: een buffet. Lunch: een buffet. Diner: een buffet. Kinderen: kinderstoelen.
**Winkels: **toeristenwinkel.
**Zwembad: **verwarmbaar, L-vormig zoetwaterbinnenzwembad (8.50 x gem. 3.50m).
Onregelmatig gevormd zoetwaterbuitenzwembad (max. 28 x gem. 12m).
Rond zoetwaterbuitenkinderbad (diameter 3m). Het is max. 35cm diep.
**Terras: **zwembadterras bij het binnenzwembad met badhanddoekservice (gratis), ligbedden met matras (gratis), bijzettafels.
Zwembadterras met badhanddoekservice (gratis), ligbedden met matras (gratis), parasols (gratis), bijzettafels en douches.
**Sport en spel: **Fitness (gratis): gewichten, hometrainer, loopband, roeitoestel, crosscountry toestel. Overige sporten: dartbord, tafeltennistafel.
**Gezondheid: **Finse sauna (gratis), 1 cabine. Turks stoombad (gratis). Overige faciliteiten: massage, schoonheidsbehandeling, peeling.
**Amusement: **activiteiten 's avonds: 1x p.w., bv. live-muziek.
**Kinderen: **kinderbed/bedden. Speeltoestel op gras.
**Algemeen: **bouwjaar: 2003. Huisdieren: niet toegestaan. Nationaliteiten: vnl. Duitsers, Nederlanders, Oost-Europeanen en Russen. Tv met satelliet-ontvangst en Nederlandse zenders. Elke dag is een arts aanwezig. Overige faciliteiten: EHBO-ruimte, kapsalon, vergaderruimte.
**Kluisjes: **in de kamers (EUR 1.00 p.d.).
**Airco: **24 uur in alle woon/slaapeenheden (gratis). Tevens airco in alle afsluitbare openbare ruimten.

**Accommodatie **
**Capaciteit: **138 eenheden. Onderverdeling: 2-pk (118) en familiekamer (20).
**Beschrijving: **2-pk: uitzicht: 35% op bebouwing, begroeiing, bergen en zwembad, 30% op bebouwing, begroeiing en veld, 25% op bebouwing, begroeiing en vrij drukke weg, 10% op bebouwing, bergen en verspreide bebouwing. Inrichting: verzorgd. Hal: hang/legkast, legkast. Slaapkamer (gem. 3.75 x 3m): 1-pers.bed (2), kaptafel, kruk, stoel, kofferbankje, nachtkastje (2), koelkast, telefoon, tv, dubbele beglazing, heteluchtverwarming, tapijt. Badkamer: douchebak, douchegordijn, wastafel, toilet, grote spiegel, haardroger. Balkon (gem. 3 x 1.50m): bijzettafel, stoel (2); weinig privacy. Brandbeveiliging: rookmelders. Het hierboven beschreven kamertype wordt ook als 1-pk verhuurd.

**Bijzonderheden **
**Karakteristiek: **net hotel met verzorgde kamers, gelegen aan een vrij drukke weg, in een deels nog in ontwikkeling zijnd deel van de plaats. Er zijn o.a. een heldere lounge en een tv-ruimte. Tevens zijn er een sauna, Turks stoombad, een binnen- en een buitenzwembad. De gasten verblijven op basis van all-inclusive.
**Obstakels: **Entree na 12 treden (te omzeilen via een hellend pad). Bar bij het zwembad na 2 treden (te omzeilen via een helling). Zwembadterras na 9 treden.
**Brandbeveiliging: **blusapparaten, brandalarm, brandslangen en rookmelders in de omgeving van de woon/slaapeenheden.
**Opmerkingen: **De accommodatie hanteert een all-inclusive formule. Planning(en): renovatie van een deel van de kamers.
**Adres: **Atatürk Bulvari 167, 07980 Kemer, Antalya, Turkije.
**Telefoon: **00 90 242 8144757.
**Fax: **00 90 242 8141878.
**E-Mail: **info@kemerdreamhotel.com
**Website: **kemerdreamhotel.com
**Laatste controle: **oktober 2005.
© Reed Business Information bv / Toeristiek

Hoi,

afgelopen zomer heb ik in dit hotel 14 dagen doorgebracht samen met dochter van 16 en haar vriendin.
We hebben ons prima vermaakt, maar voor zowel grote als kleine kinderen is er echt niets te doen.(In het hotel dus) OK glijbaantje op het grasveld en klein badje.

Strand is op loopafstand, uitgang rechtsaf, parkje door, 1e strand na brug, denk nr 21 of 23?
Vandaar zit je gelijk op de boulevard ri. centrum, haven enz. Openluchtdisco s, terrasjes. Je komt van alles tegen, vooral s avonds heeeeeeeeel gezellig.
Centrum 10 min. lopen.
Parkje s avonds niet zo prettig voor vrouwen.

Personeel heel erg vriendelijk, vooral mijn schoonzoon Erdal natuurlijk, die in de bediening werkt ;-).
Wel elke dag muziek van 9 tot 00.00 u, moet je wel tegen kunnen.
En komt het niet van Kemer Dream dan wel van de buren Grand Haber, die shows enzo hebben.
Misschien interessant, de andere buurman/vrouw is Orange County Hotel.

Ben net terug uit Kemer en er waren langs de hoofdweg veel bouwaktiviteiten.Ook K.D. werd opgeknapt anders had ik er zeker weer vertoeft.
Kijk ook eens op vakantiereiswijzer. Veel plezier alvast

Nog even dit:

strand bestaat uit redelijk grote kiezelstenen. Vandaar ligbedden in rijen opgesteld.

Heyhey,

5 jaar geleden kwam ik voor het eerst in Kemer. Het was een knus vissersdorpje met nog niet zo heel veel hotels. Ben er toen 4 jaar achter elkaar naartoe geweest (in mei en oktober) en heb het er enorm zien veranderd. Tegenwoordig is Kemer helemaal volgebouwd met hotels en stikt het er van de Russische toeristen. Zonde, want ik kom er niet graag meer. Maar ik denk als je er nog nooit bent geweest dat het er erg leuk is :slight_smile: Je moet zeker de Aura gaan bezoeken, een hele mooie openlucht discotheek…

Fijne vakantie alvast!
xxx

Ik ga in Juli ook naar Kemer…
Voor de eerste keer, want ben alleen een aantal keer naar Side geweest…

Grappig, ik ben nl voor de 5e maal naar Kemer geweest en tussendoor even naar Side, dit was voornamelijk s avonds en s nachts, dus ik heb er niet veel van gezien.
Hoop een andere keer er meer van te zien.

nah ben terug van KEMER…
Was echt een fantastische vakantie!!
niet echt door Kemer zelf, want kemer zelf vind ik eigenlijk btje dood…
Maar gewoon omdat we met 3 jongens waren…
En we alledrie echt totaal anders zijn waardoor we ook wel appart aangekeken werden en toch aardig wat vrienden hebben gemaakt…

Er zijn maar 2 echte discotheken Aura (bestaat al tijdje) en Inferno, net 2weken oud… Verder heeft Aura nog een nevenvesting namelijk Aura Moonlight. Alle 3 zijn openlucht en hebben een aardig prijskaartje variërend van € 15 - € 25,-

De haven is wel heel mooi opgezet, en het centrum is ook wel redelijk (vooral de boulevard richting haven is een bezoekje waard)…
als je wat wil ondernemen zijn er genoeg mogelijkheden want er is wel aardig wat te doen in omgeving, zo kan je meedoen aan een cruise, kan je gaan quadbiken, jeepsafari doen en nog wel meer…
Of als je meer van dingen bekijken houd kan je naar het dichtbij gelegen dorpje Gönug, hier word elke vrijdag de nog enige legale “illegale” kledingmarkt gehouden… Of je kan natuurlijk naar een van de andere omliggende steden waarvan Antalya wel aardig aan te raden is, heeft echt een hele mooie grote mall in amerikaanse stijl met ook echte merken!!

Voor de rest zaten we in Kemer Dream Hotel, goed hotel…
Goed onderhouden kamers, mooi zwembad…
Aardig personeel, we hebben vooral met de avondreceptionist en de barmannen vrienden gemaakt…
Barman zijn we ook mee uitgeweest…

Het strand valt tegen, enkel keien en tja dat ligt/loopt niet echt lekker…
Alleen maar ligbedden, waarvoor je moet betalen en waar je verplicht een parasol boven je pan krijgt

Overall eigenlijk wel leuke vakantie gehad, aardig dorpje KEMER, maar ik persoonlijk vind er voor jongeren te weinig te doen om er nog een keer heen te gaan…

@ just J

t Is inderdaad vrij rustig in Kemer, maar voor mij is het perfekt (ben dan ook al een "ouwe"taart;) ).
Inferno is er trouwens al een tijdje, is echt niet nieuw. s Avonds langs de boulevard vind ik wel heel gezellig (iig in de zomer)

In het Moonlightpark is een Dolfinarium, jammer genoeg heb ik het nooit open gezien.

Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad.

Selamlar

ben paar gelden ook in kemer geweest met de kerstdagen.kemer is wel leuk,maar niet zo groot.in goynuk plaatsje verderop zat en goede hamam,heerlijk je voelt je als herboren.gr van indy

Ben wel verbaasd om te horen dat je zegt dat inferno er al een tijdje is…
Want we hebben namelijk kennis gemaakt met de eigenaar, en die vertelde ons zelf al dat zijn tent er nog niet zo lang stond paar weken pas…
Dolfinarium heb ik ook niet gezien, aangezien ik maar 1x daar ben geweest en toen ik er was was het al half 1 's avonds haha

Dat die tent er pas een paar weken stond, is niet zo gek. Toen ik eind maart er was, moest alles nog opgebouwd worden en waren heel veel hotels in verbouwing. Met Aura waren ze net begonnen. Gek gezicht hoor zo n lege boulevard, met hier en daar een mannetje met sinas en granaatappelsap.
In mijn idee is het Inferno na de brug, dan Aura en in dat stukje als ik me niet vergis Ice (ingang aan de straatkant)

Maar ging toch aan mezelf twijfelen en ben op internet gaan zoeken.
Bij Google, disco inferno kemer ingetikt. Site gevonden waarop een meisje vertelde vorig jaar juli in Inferno geweest te zijn en nog wat voorbeeldjes.

Pfffff had toch geen hallucinaties:wink:

Groetjes en nog meer plezier een andere keer in Türkiye

Waren vorig jaar oktober in Kemer en meen dat de mannen toen ook naar Inferno zijn geweest.

haha zzooo dan heeft mr de baas toch gelogen haha…
misschien wel een standaard verhaal wat ie dan tegen iedereen houd,ofzo

@ just J

Liegen doen ze niet, ze vertellen dingen alleen anders dan ze zijn:laugh:
Beetje bluffen houden ze ook wel van.
En bovendien het stond er nog maar net (dus nieuw;) ), klopt helemaal haha

Je went er vanzelf aan.

Slm

Hoi, ik ga over 2 weken naar Kemer Dream…
Schrok wel een beetje dat je toch moet betalen voor de strandbedjes???
Had ik juist op uitgezocht dat dat niet hoefde :frowning:
Ik ga samen met mijn vriend…
Hoop dat het leuk word!

Betalen voor strandbedjes?
weet niet waar je dat vandaan haalt,hoor…
maar Kemer Dream heeft een eigen deel van het strand gereserveerd met blauwe parassols en blauwe bedjes, en op vertoon van je bandje die je bij het hotel krijgt (en welke je ook verplicht bent tijdens je verblijf te dragen) kan je gewoon gratis gebruik maken van die bedden…

Maar voor de rest Kemer is heel leuk,hoor…
Lekker rustig…
Kemer Dream is ook lekker rustig, aardig personeel…
Vooral de Barmannen zijn leuk en de receptionist…
Met de barmannen zijn we uitgeweest, receptionist heb ik bijles engels gegeven haha…

Qua uitgaan is het niet echt super maar inferno is wel aardig, ook leuke eigenaar…
voor de rest zijn bezoekjes aan antalya (via dolmus te bereiken) en de omliggende dorpjes ook aan te raden

Veel plezier