Ik ga dit jaar voor de 4e keer naar Kemer, en het bevalt nog steeds goed,
het is wel een klein stadje ja, maar wel lekker eten, vriendelijke mensen en leuke discotheken.
Vanaf Kemer kan je ook vaak per dag de Dolmus pakken richting Antalya.
Je kan ook verschillende excursies boeken, bijv Raften,Quad rijden,boottour.
Huur eens een auto of scooter dan kan je ook veel ondernemen.
We zijn toen zelf met de scooter naar Olympus geweest, erg leuk om een keer te bezoeken.
Ik twijfelde ook na twee jaar geleden maar mijn vrouw wilde het toch nog een keer proberen… Gelukkig een succes!!cheercheercheer we hadden al via wat websites gelezen dat ze vanalles hebben verbeterd in 2009, veel russen hebben we ook niet gezien!!! :zon02::zon02: Het is vaak nog wel even zoeken naar een goede prijs, dit kan nogal verschillen, soms iets van twee tot 300 euro veel geld. Dus even goed vergleijken voordat je boekt!!! we hebben uiteindelijk na een tip van een collega van mijn dochter Fame Residencevia deze aanbieder geboekt.
Succes en ik zeg doennnnn, heerlijk relaxen!! :vak02:
Misschien zitten jullie nu al in Kemer, maar dan heeft misschien iemand anders er wat aan. Wij zijn er in juni geweest met het gezin. Hebben erg genoten van een dagje naar Demre (hier komt Sinterklaas vandaan! Heette vroeger Myra) . Dat is een extra reden om naar Kemer te gaan! :vak02:
Hoe is / was jullie hotel? Wij willen voolgend jaar zeker weer naar Kemer. Waarschijnlijk gaan we weer naar het Orange County. Hebben op deze website geboekt waarop alle reizen naar het Orange County continu worden vergeleken op prijs, waren zo een paar honderd euro minder kwijt.
Dus de beste tip: vergelijk de prijzen voor het boeken!:teeth:
Ik vind Kemer een heel mooie plaats. Totaal anders dan Side, Antalya of Alanya etc.
Het is waar dat je daar niet zo mooie stranden hebt maar de bergen maken dit goed.
Ik ben telkens in april naar Kemer geweest dus dan is het daar nog niet druk. Als je een goed hotel kiest en in een niet te drukke maand gaat, dan moet iedereen Kemer tof vinden!
Een hotelaanrader: AMARA WING RESORT of AMARA DOLCE VITA !
Hallo ik lees je reactie over Kemer en heb een vraag. Wij gaan in april naar Kemer en willen er wandelen in de omgeving, weet u of dat mogelijk is en met de bus naar Phaselis en Olympos is dat ook mogelijk?
Alvast bedank voor je reactie, Met vrgr. Leen
hebben in 2010 naar kemer geweest
gegeef u onder de mensen daar ze zijn supervriendelijk en helpen je graag verder wij logeerde in hotel de meder maar dit is echt geen aanrader verwaarloost hotel als je dan toch eens op hotel blijft kan je niet eens buiten zitten en aan zwembad ben je er een sardientje in een doosje>>>>>>
Hoi, ik ga binnenkort naar Kemer en ben op zoek naar een echte hamam. Vorig jaar in Side zijn wij via een massagesalon 1st bij een hamam gekomen en hebben vervolgens om de dag een massage gehad in de salon (waar dus alleen massages werden gegeven). Eigenlijk zoeken we weer zoiets. Weet jij of zoiets bestaat in Kemer en waarzo?
Groetjes Jorike
Jammer genoeg niet wij hadden dit in ons hotel maar informeer u eens in u hotel zij weten dat wel waar je terecht kan verder geniet van u verlof ben jaloers kemer is echt een leuke bedoening zoek zeker kontakt met de mensen daar ze zijn er vriendelijk en voorts niet te veel last van de Russen zij zijn alom vertegenwoordig