Weet iemand een hotel in Belek of Side waar absoluut geen Russen komen?
Side Star Beach en Side Star Park komen in ieder geval geen russen.
In Side Star Park ben ik zelf in 2007 geweest.
In Belek ben ik in het vroege Rixos Belek geweest (geen idee hoe dat hotel nu heet). Daar waren toen ook geen Russen. Maar dat was kerstvakantie en alweer meer dan 7 jaar geleden dus geen idee hoe het daar nu is.
In het Turquoise hotel in Side zullen vast wel Russen komen maar ikzelf heb er hooguit een handje vol gezien… niet zulke aantallen waar je last van zou kunnen hebben in ieder geval.
Reactie gewist door Hans.
Kun je dit toelichten Hans??
Als ik op corendon zoek, kan ik die ‘zoekterm’ niet vinden, vind er niets over bij het zoeken, nog bij de voorwaarden en zelfs niet bij veel gestelde vragen…
Ik weet dat er hotels zijn die maar maximaal 10-15% russen toelaten… Maar rus-vrije hotels zijn er niet meer te vinden…
Ik weet dat Limak Lara dat beleid heeft, dus ik verwacht ook de andere hotels van de Limak-keten…
Russen kun je nu eenmaal niet ontlopen, neem een appartement daar heb je ze niet of nauwelijk, kunnen ze namelijk niet bergen eten opscheppen. Maar vlak ook de andere oostbloklanden niet uit, die hebben namelijk dezelfde normen en waarden…dus voordringen, om 12 uur stomdronken zijn, en bergen eten opscheppen en meenemen naar het strand.
Evenals de mensen uit Israel, die zijn misschien zelfs nog wel erger dan de russen…
Helemaal mee eens …
Ja, of misschien eens richting Bodrum gaan. Heb toch wel het idee, dat ze daar minder zitten, dan aan de Turkse Riviera.
Zijn zelf al een paar keer in Aegean Dream Resort in Turgutreis geweest en heb er nog nooit een rus of oostblokker gezien en volgens mij, weren ze die ook zoveel mogelijk.
De Israeliers vind ik ook erger dan de Russen. Heb in Barut Lara meegemaakt dat hun kinderen gewoon op het gras bij het zwembad plassen. En de wc waren vlakbij. Ook zijn ze vaak met groepen en willen graag alle bedden hebben.
Gewoon een appartement boeken met alleen logies, dan heb je er geen “last” van. Russen gaan 't liefst naar all-inclusive en aangezien wij dat absoluut niet willen, komen we ze dus niet tegen. Vlak ook sommige Duitse mensen niet uit, die kunnen er ook wat van. Maarja, soms kun je je ook schamen voor het feit dat je Nederlands bent, want overal heb je aso’s tussen zitten. Wij hebben 't motto: wat gij niet wilt dat u geschied…
En inderdaad, zoals al eerder gezegd, laat je vakantie niet verpesten door anderen, je werkt er het hele jaar hard genoeg voor !!