Hallo medereizigers, mijn bericht klinkt misschien te mooi om waar te zijn maar ben echt serieus!
Ook ik ben dol op reizen en doe het aardig veel. Daarbij heb ik het jaloersmakende voordeel dat ik goedkoop kan vliegen omdat ik voor een airline werk :chin: Nu mag ik vier keer per jaar iemand meenemen voor datzelfde bedrag. Heb al heel wat vrienden meegenomen maar in deze periode (28nov-20dec) kan er dus niemand en ik heb wel vakantie. Reis niet zo graag alleen dus zoek een leuke reisgenoot! We vliegen vanaf Schiphol IPB (indien plaats beschikbaar). Dus je moet stalen zenuwen hebben, maar meestal komt het wel goed
Voordat er allemaal gelukzoekers of profiteurs me berichten sturen heb ik wel wat voorkeuren. Ik ben gay (duh werk voor airline) dus je moet openminded zijn. Ik zou het leuk vinden als er een andere reislustige gay of een leuk gek wijf in de leeftijd van 25-42 met me meegaat :wereld:
We kunnen gaan waar we willen: de wereld ligt letterlijk aan onze voeten. Ben zelf al op heel wat plekken geweest. Heb zelf wat ideeën maar als jij een leuk voorstel hebt let me know! Ik hou alleen niet van Azie, net terug van mn eerste keer Thailand maar dat was eens maar nooit meer. Echt vreselijk vond ik het.
Mij lijkt het leuk om naar Zuid-Afrika te gaan, te vliegen op Johannesburg dan met auto roadtrip naar Kaapstad en vanaf Kaapstad terugvliegen (of andersom dat kan ook). Colombia lijkt me ook erg leuk al zijn daar wel wat veiligheid issues misschien. Oman wil ik ook nog wel een keer naar terug.
Kortom veel opties, sta open voor jouw ideeën! Hou ook niet van landen waar ik inentingen voor nodig heb dus dat u dat vast weet hehe…
Verder ben ik best wel makkelijk om mee te reizen en schuw ik soms wat luxe ook niet. Hou van afwisseling in cultuur, natuur, relaxen. En ben gek op prachtige steden met als favo’s Kaapstad, Havana, Washington, Muscat en Vancouver! Vind het ook fijn elkaar vrij te laten bijv. als de ander een keer wat alleen wil doen. En oja het is december dus het liefst wel een bestemming boven de 20 graden! Vandaar is Zuid-Afrika goede optie daar is het nu zomer!:zon02::zon02:
Het is op zich kort dag, over 3 weken al maar ik ben erg flexibel! Tickets (rond 230 euro retour) kan ik dag van te voren nog bestellen, het zijn open tickets dus we kunnen heen en terug gaan wanneer we willen.
Let’s Go!!
Groet G
ps we hoeven natuurlijk niet die hele periode op reis maar binnen die periode bedoel ik…dacht zelf rond 12 dagen, meer of minder mag ook
Hoi!
Ik pas niet in je eisen, en kan eigenlijk ook helemaal niet mee haha.
Maar ik wou even zeggen dat ik je oproepje echt heerlijk vindt! En ik hoop je een fijne gay of ander gek leuk wijf met je mee krijgt:)
Liefs
Jammer dat ik nu vast werk heb, anders was ik zo met je meegegaan.
Ben ook gay en we hadden een leuke tijd samen kunnen hebben.
Echt een leuke oproep van je.
Succes met het zoeken van een gezellige reisgenoot en een ontzettend gave vakantie.
Geniet van het leven !!!
hi Pjotr, zeker jammer!! Maar wat niet is kan komen toch. ga vaak op reis dus wie weet vlieg je een volgende keer mee? wanneer heb je weer vakantie en wat staat er nog op jouw droomlijst dan? Groetjes!
Wanneer ik weer vakantie heb is nog onduidelijk, maar ik wil volgend jaar eigenlijk naar Cuba! Suriname, Japan, Australie staat nog op mijn verlanglijst…
Hoi!
Wat een ontzettend leuk oproepje, ik kan helaas niet mee want ik heb geen vakantie meer deze periode. Volgend jaar ga ik met fox groepsreizen mee naar Zuid Afrika. Een vriendin met haar man gaan met die reis vandaar dat ik aansluit. Ga je ook wel eens op groepsreis? of reis je liever op eigen houtje? Voor mij is het de eerste keer dat ik me aan ga sluiten bij een groep. Ik ben benieuwd en heb er zin in! Het lijkt me wel leuk om jou te leren kennen, misschien kunnen we een keer samen op reis gaan, groetjes :-)!
Hey, groepsreizen deed ik alleen toen ik jonger was nu meestal eigen houtje. Al lijkt het me wel lekker weer eens dat alles voor je geregeld is haha…al is vliegreis vaak inbegrepen en dat hoef ik dus niet…wie weet volgend jaar eens ja
Ik hoop dat ik dat gekke leuke wijf ben waarmee je wilt reizen. Ik heb al het een en ander gezien, zuid Afrika nog niet en zo zijn er nog wel een paar plekken waar ik graag nog heen wil. Ik hou van spontane acties, van avontuur. Ik kan me helemaal vinden in je verhaal en benieuwd of je al een reismaatje hebt gevonden.
Ik heb Gay vrienden en heb altijd veel plezier met ze dat trekt me ook aan in je oproep, ongecompliceerd lol hebben. Ik reis ook wel alleen maar samen is toch leuker.
Ik geef je een mailadres en hoop je nog te spreken.
groetjes: normajeanm2011@hotmail.com