Wie reist binnenkort af naar Bali? En kan verjaardagscadeau meebrengen?

Hallo,

Wij wonen al een aantal maanden op Bali.
Ik had er niet bij stilgestaan hoe duur alchol wel is op dit eiland. Erg stom van mij.
Voor mijn man zijn verjaardag zou ik hem graag zn favoriete alcohol kopen, maar hier is het voor mij praktisch onbetaalbaar.

Ik woon in Mas, op 10 minuten van Ubud.

Is er iemand bereid om dit te doen voor mij?
Of heeft iemand die op dit eiland woont een mogelijkheid om hieraan te geraken? Ik probeerde al via de duty free in Kuta, maar dat moet je oppikken in de luchthaven als je t land verlaat.

Groetjes
Sophie

Ik vlieg 4 augustus vanuit Singapore naar Bali. Als je me mailt wat de fles maximaal mag kosten, dan kan ik hem meenemen uit Singapore. Ik betwijfel echter of dat veel goedkoper zal zijn dan op Bali?

Je kan de fles afhalen in Kuta.

Hoi Jenny,

Geef je me even je e-mailadres?
Het schijnt stukken goedkoper zijn. Ik mail je dan alles door.

Groetjes
Sophie

Even klikken, mijn adres staat op mijn website…

Maar goed: [EMAIL=“info@ikreis.net”]info@ikreis.net.

ik wil ook wel iets meenemen ,wij komen in September naar Bali
laat maar iets weten

Hallo Thomas,

Ik heb je een privé bericht gestuurd.

Groetjes
Sophie

heb ondertussen geantwoord laat maar iets weten

groeten van Thomas

Vandaag teruggekomen uit Singapore. Even gekeken wat nu een van onze favoriete wijnen daar kost in de tax-free shop op Changi:

Een fles Fleurie (2007) van chateau George DuBoeuf kost daar Sin$ 40,- oftewel in IDR 300,000,-.

Zelfde wijn, zelfde chateau, zelfde jaar, koop ik hier op Bali voor IDR 320,000,-.

M.i. niet echt de moeite waard om dat dus daar te kopen, in je handbagage mee te slepen i.c.m. het risico van breuk, voor die paar IDR’s besparing.

Ben bang dat het met sterke drank niet veel anders zal liggen.

1 like

Mercikes voor je reactie, Marcel.

Ik had er geen idee van dat Signapore - Denpasar maar zo weinig verschil kost.
Het goedkoopste is voor mij als iemand het in Amsterdam of Brussel kan aankopen. Ik wilde oa een fles baileys: die heb ik hier al gezien voor 650.000 rupiah. Vanuit A’dam of Brussel is het toch stukken goedkoper denk ik.

In de Galleria in Kuta kan je de Baileys ook voor 18 us$ aankopen, maar dan moet je wel het land uit :slight_smile: en dat ben ik nog niet van plan