Hoi allemaal,
De hele maand juli ga ik backpacken in Peru. Zijn er mensen die mij hostals/pensions/hotels kunnen aanraden of zeker afraden?
Dank je wel!!!
Hoi allemaal,
De hele maand juli ga ik backpacken in Peru. Zijn er mensen die mij hostals/pensions/hotels kunnen aanraden of zeker afraden?
Dank je wel!!!
Mocht je in Lima overnachten, één van de vele mogelijkheden is Casa Ana. http://people.zeelandnet.nl/vaneijs/
Hartelijk bedankt voor de info, ik schrijf alles op. Als ik in Lima verblijf zal ik zeker bij jullie langskomen, het ziet het goed uit.
Dank je wel, Jessica
Hallo,
Ik ga ook komende zomer naar peru en ben de site van Safe In Lima tegen gekomen. safeinlima.com . Dit is een belgisch stel dat een hostel in Lima heeft en tevens tours voor je kan boeken, evenals, buskaarten en binnenlandsevluchten. Mij lijkt het goed en heb dan ook via hun de Inca Trail geboekt.
Groetjes,
Merijn
Hoi,
Voor het geval je ook in het noorden komt, in Celendín: Naranja Mecánica. Kijk op http://www.celendinperu.com bij Bed & Breakfast
Goeie reis!
In cusco bij Ninos! Dan help je ook nog straatkinderen! En het hotel is erg mooi en een lekker ontbijt. http://www.ninoshotel.com/
safe in LIma in lima is goed idee. In Cusco is Marani van de stichting Hope (Holland-Peru) ook een erg goede optie. LIgt in een leuker stuk van Cusco dan Ninoshotel vind ik.
Hallo
Kijk eens bij www.peru-planet.net Dit is een peruaans - Belgisch reiskantoor dat gevestigd is in Cusco. Dirk zal je vragen met plezier beantwoorden. Je bent niet verplicht te boeken bij hem.
Succes!
ninos hotel in cuzso inderdaad!
in arequipa (mocht je spaans willen leren): www.llamaeducation.com een aanrader!
We hebben toevallig net vandaag een stel backpacker-hostals in Miraflores bezocht en beoordeeld. Er zijn aanraders, maar ook afraders: Website gesloten
Hoop dat je er wat aan hebt, Jazzygezellie. En laat ons als je terugkomt nog even weten welke goeie en slechte hostals je gezien hebt!
in Huaraz is Albergue Churup the place to be. Highly recommended in LP dus in het hoogseizoen vooraf boeken ! www.churup.com
Snuit, jij schrijft dat je bij PeruPlanet te rade kan gaan. Maar als ik zo jouw berichtjes tot nu toe lees bén jij PeruPlanet. Dat lijkt me niet de bedoeling.
Neen, ik ben NIET Peru Planet! Op een reisforum mag je tips en info geven en dat is wat ik doe. Je hebt gewoon verkeerde conclusies getrokken.
Hoi Bas,
Inmiddels ben ik weer veilig thuis en heb ik heel wat hostalletjes gezien. Gaat het jullie alleen om hostels in Lima-Miraflores of heel peru?
Groetjes Jessica
Hoi Jessica,
Hoop dat een een leuke reis is geweest.
Onze website beperkt zich voorlopig tot Lima, maar we gaan binnenkort wel uitbreiden. Los van de website denk ik dat iedereen hier blij is met een lijstje goede dan wel slechte hostalletjes, dus barst los zou ik zeggen.
Groeten, Bas
Hoi Bas,
In Lima heb ik geslapen in hotel España, dit was een plek waar ik meer kreeg dan ik verwachtte voor mijn geld, aanrader. Op mijn terugweg heb ik geslapen in Hostel One Peru, operu.com, ook een zeer grote aanrader. 1,5 jaar oud hostel. Ik kwam daar echt even goed bij. Het ligt in de Barrancowijk. Onbeperkt warm water, en dit was dit keer geen loze belofte zoals bijna overal in Peru. Keuken, huiskamer. Goed voor een langer verblijf. Daar werd het ook voor gebruikt. Beddengoed krijg je in een plastic zak schoon van de wasserette. Je moet dan zelf je bed op maken en de lakens ook weer bij uitchecken teruggeven. Goed geregeld. Onbeperkt snel internet tot hoe laat je maar wilt. Vloeiend Engels sprekende eigenaresse, zeer vriendelijk. De hele dag door wordt het hostel schoongehouden. Leuke wijk om in rond te lopen. Prijzen staan op de website. Hostel One Peru verdient het echt om in jullie lijst te staan vind ik.
Nou, als ik nog specifieker moet zijn hoor ik het wel van je.
Bedankt voor de tips Jessica. Binnenkort gaan we er even langs!