Leuk dat je mijn onderwerp leest!
Ik zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben 25 jaar, easy going en reislustig Alles wat je meer wilt weten vraag het gerust!
Nu het net 2008 is ben ik al weer helemaal in vakantie stemming :chin:
Afgelopen jaar ben ik een maand in China geweest, was geweldig! Dit jaar heb ik nog geen idee waar ik heen wil. In Azie heb ik nog lang niet alles gezien: Mongolie, Kirgizstan, Ladakh, Bhutan, Tibet, Nepal… etc… of midden/zuid amerika… etc…
Heb jij zin om mee te denken voor een leuke bestemming ?
Ik zou graag reizen ergens in juni-sept, 1 maand maar hopelijk kan ik iets langer weg
Ben ( v 26) zelf ook nog op zoek naar een goede vakantiebestemming voor 4 weken ( juli-augustus, enne… ik wel heb wel zin om te brainstormen. Goede ideeen zijn immers altijd welkom!
Ik ben Laura , 21 jaar, woon in Noord-Holland en heb al een reis geboekt
Het is een groepsrondreis door Costa Rica (midden amerika) 18 dagen.
Ik zoek nog een reismaatje. Interesse? lauraatje84@hotmail.com
Ten eerst vind het best wel wennen om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.
ben 23 jaar oud ben single ben niet echt op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen. mail: [EMAIL=“jaredocampo@hotmail.com”]jaredocampo@hotmail.com
ik zoek ook een reismaatje voor de zomervakantie… Ik zou ook supergraag 1 of 2 landen in Azie gaan verkennen. Samen is gezelliger dan alleen dus…
Ik zal me ook even voorstellen… Ik ben Nadine, ben 21 jaar en zit in het derde jaar van de Pabo. Voeg me eens toe op msn ofzo… Kunnen we eens kletsen!
Ook ik (Anneke, 26 jaar) ben op zoek naar een reisgenootje voor de komende zomer (juli/augustus)! Mijn plan is om drie weken naar Maleisie te gaan… Als Maleisie ook in jouw lijstje voorkomt en je zin hebt samen te gaan, let me know!