Reisgenootje(s) Gezocht Azië 2008

Holaaaaaap! ik ben Lindsay, 20 jaar oud en erg avontuurlijk. Komende zomer(Juli/augustus) wil ik naar **azië **trekken(4-6weken). Ik zou het leuk vinden om met een groepje dit te gaan doen. denk aan landen zoals china/sri lanka/indonesie/maleisie ect. Ik ben actief en avontuurlijk maar ook lekker gek en zoek mensen, man of vrouw die een leuke aanvulling willen zijn, dus heb je zin en leuke andere ideeen post me dan of mail [EMAIL=“usa919@hotmail.com”]usa919@hotmail.com ! Would b nice catchin’up!:zon02:

Hoi Lindsay,

Ik loop met precies dezelfde plannen rond als jij. Ik kan vakantie pakken in de maanden juli en augustus ivm met mijn werk kan ik maar max 4 weken weg. In mijn eentje gaan lijkt me ook niks, met een groepje is veel gezelliger. Echte plannen zovan dat en dat wil ik echt bezoeken/zien heb ik ook niet, sta voor veel dingen open.

Groetjes,
Ilse (V 20j)

hey ja het zou mij ook goed uitkomen om dan 4 weken te gaan dat lijkt me ook indd wel luk zon rondreis
[EMAIL=“i.wish.you.where.here@hotmail.com”]i.wish.you.where.here@hotmail.com
dit is men mail!!!
laat maar weten!!
ron 21 jaar uit rotterdam

Hey,

Ten eerst vind het best wel eng om via deze medium mensen te leren kennen maar ik dacht ik wil iets uitdagends doen in 2008. Ik wil nieuwe mensen ontmoeten wil verre reizen maken en waarom niet via wereldwijzer.nl. En het lijkt me ontzettend leuk om met een aantal mensen op vakantie te gaan en een leuke avontuur ervan te maken.

ben 23 jaar oud ben single ben niet echt op zoek wil gewoon een leuke zomer van maken iets uitdagends doen.