Azië 2008! Wie wilt mee?

Holaaaaaap! ik ben Lindsay, 20 jaar oud en erg avontuurlijk. Komende zomer(Juli/augustus) wil ik naar **azië **trekken(4-6weken). Ik zou het leuk vinden om met een groepje dit te gaan doen. denk aan landen zoals china/sri lanka/indonesie/maleisie ect. Ik ben actief en avontuurlijk maar ook lekker gek en zoek mensen, man of vrouw die een leuke aanvulling willen zijn, dus heb je zin en leuke andere ideeen post me dan of mail [EMAIL=“usa919@hotmail.com”]usa919@hotmail.com ! Would b nice catchin’up!:zon02:

Hey Lindsay,

Dit klinkt als een ideale invulling van de zomervakantie ;-).
Enige probleem dat ík heb; Ik heb maar 4 weken vakantie (van maandag 14 juli tot en met 9 augustus). Ik vind het geen probleem om die hele tijd te reizen. Maar ik weet niet of jij dat erg vind…!

Maar goed, Azië lijkt me geweldig! Wil ik zeker weten een keer naartoe en waarom niet gelijk deze zomer.
Wat voor idee heb je bij de vakantie? Van te voren plannen wanneer je naar welk land wilt, of ter plekke maar kijken wat te doen?!

Ben zelf ook avontuurlijk en sportief ingesteld! Ik vind reizen heel leuk, maar dat zal mede door m’n werk/studie komen.

Ik hoor het wel! Lijkt mij wel tof:zon02:

hoi Lindsay,

Goed plan indonesie, maar zelf kom ik uit indonesie en zou graag willen zien waar ik vandaan kom. In feb 2008 ben ik klaar met mijn HBO studie en wil voor dat ik ga werken nog even meer van de wereld zien.Mijn naam is ferry…msn ferrygood@gmaill…com
Heb je al geboekt of al een beetje een planning van waar en wat je wil zien.

Ferry

hey! ik heb je even geadd op msn usa919…kunnen we even makkelijker kletsen xo

Zoek je dan ook een vakantie voor de zomer?
Is me niet helemaal duidelijk uit het bericht, omdat je zegt dat je studie in februari is afgelopen :slight_smile:

Hey

Klinkt erg leuk!! Wil in de zomer ook graag op reis en vooral asie lijkt me erg leuk.

Ben 22 jaar en net afgestudeerd.

Ben benieuwd naar je plannen daar !

Groetjes Marieke

Ja voor de zomer kan ook ik heb geen verplichtingen…ben nu aan het sparen voor extra maar de reis heb ik al gespaard.

Ferry

:hihi:

Marieke,msn? ikke = ferrygood@gmail.com