Reisgenootje gezocht: Vertrek eind april 2008

Hallo, ik ben Bart (22 j.o.) en ben op zoek naar zowel een gezellige reisgenoot (m/v) als een definitief strijdplan.
Wat mij betreft kan het alle kanten op, zei het niet dat ik niet zoals sommigen hier maanden/jaren de tijd heb.
Het gaat hier om een periode beginnende eind april (+/-27 april) tot half/eind mei (3 weken) Enkele ideeen zijn:

1. rondreis Nepal/Tibet
  2. rondreis Zuid-Oost Azie (Vietnam, Cambodja, Laos)
  3. rondtrekken in Maleisie en duikbrevet halen
  4. verblijf Costa Rica/Guatemala evt. in gastgezin
  5. Transsiberie-expres tot Ulaanbataar, na kort verblijf door naar enkele Chinese steden

Natuurlijk sta ik open voor andere leuke/interessante ideeen. Mocht je rond dezelfde tijd van plan zijn om een reis te ondernemen, laat het dan even weten.

Hasta luego,

Bart

Hoi Bart,

Ik ben net als jij van plan rond die tijd voor ongeveer 3 weken weg te gaan. Ik werk als leerkracht in het onderwijs en heb mijn adv dagen geclusterd. Ik plak die bij de meivakantie en heb dan dus ongeveer 4 weken vrij. Ik zat zef te denken aan een rondreis door Europa. Of misschien een rondreis door Canada en Alaska. Australie spreekt me ook erg aan. Ik weet niet of je misschien interesse in een van deze ideeen hebt? Ik hoor het graag van je!

Groetjes Danielle (21)

Hey Bart,

In de periode dat jij van plan bent op vakantie te gaan, ben ik dat ook, en ook ik heb ongeveer 3 - 3,5 wk. Mijn plannen zijn om (enigzins) low-budget naar een land/ enkele landen in Azië te gaan (Nepal of Sri Lanka of Vietnam en/of Laos en/of Thailand en/of Cambodja).
Heb afgelopen jaar met de ‘Loney Planet’ door Peru & Bolivia gereisd, die manier van reizen is me erg goed bevallen.

Ciao!

Annelien (26)

Hoi allemaal,

Ik ben 24 jaar en zoek een reisgenootje(s) voor ongeveer 9 weken (of delen ervan) in Indonesie en Maleisie (incl. Borneo). Vertrek begin mei en 12 juli moet ik in Yogyakarta zijn…
Ik ben overal voor in (avontuur, natuur, shoppen, chillen, cultuur, uitgaan etc.), vooral de afwisseling lijtk me top!
Mocht dit overeenkomen met je plannen, let me know! [EMAIL=“celine_brink@hotmail.com”]celine_brink@hotmail.com

Groetjes, Celine

hee bart!

al concrete plannen gemaakt?
ik vertrek 19 april t/m 21 juni richting india
en zoek nog reisgenootjes in de maand mei en juni!(april heb ik een groepsreis geboekt om een beeje te wennen aan het land) lijkt het je wat, let me know
ben 20 jaar en heb een jaartje vrijgenomen om het avontuur tegemoet te gaan, volgend jaar ga ik weer aan de studie! groetjes!!