Wie o Wie

Tijdje geleden stond er hier een vacature op van dat marmaris agentschap
Is er iemand die hiervoor is aangenomen?Of die er meer van heeft gehoord?
Ik zou gebeld worden maar ze hebben nooit meer wat laten horen niet zo netjes dus vroeg me af wie weet hier meer van?

Hadden ze ook een kantoor in kusadasi ? Heeft hier een tijdje geleden ook een gestaan. Ze hadden me aangenomen, maar ik moest eerst gaan en dan pas gingen ze zien of ze me echt wel wilden of niet, en het moest zo snel mogelijk gebeuren maar aangezien ik hier uit belgie geen vlucht had heb ik gezegd dat ik 14 dagen later zou gaan en heb sindsdien ook niets meer gehoord …

ja geloof wel dat dat hetzelfde was heel vreemd allemaal is toch gek dat ze niks meer laten horen opeens?
beetje slecht geregeld allemaal!

Van mij belde een Hollandse mevrouw die zelf niet voor het kantoor werkt maar die beloofde aan die Turk (die baas van dat kantoor) om hier iemand te vinden. Zij beloofde me een vast loon + per verkoop nog een procent. Toen ik een email kreeg van een werknemer ginder, ook een turk, zei hij dat ze enkel betaald werden op commissie… Heb ik dan maar niet gedaan, want de kans dat je een huis verkoopt zonder ooit in die branche gezeten te hebben, is zéér klein en moet toch ook mn eten en drinken kunnen betalen? En verblijf ging voor gezorgd worden, de baas zei dat ik die kamer moest delen met drie andere meisjes, allemaal héél erg raar zo vond ik… Visum ging illegaal geregeld worden, de baas ging met me naar griekenland of zo gaan om dan weer terug te komen en terug een visum van 3 maand te krijgen, yeah right, eerst zien en dan geloven, maar als die zijn belofte niet nakomt dan sta je daar zonder visum en kan je het land niet meer uit …

Ook mn vriend die zelf turk is, vond het een vreemde zaak en zei dat die gewoon een europees meisje in hun kantoor willen zetten om het vertrouwen van europeanen te lokken… En als de baas wil, omdat hij je bv niet graag heeft kan hij het zo regelen dat je het land niet meer inmag door visum of zo te bedotten… Nou ja, mn vriend vertrouw ik volkomen en als ik wil, zorgt hij voor een goede betrouwbare job voor me waarvan alles volgens het boekje kan verlopen zodat ik geen problemen heb ter plaatse…

nee idd al dat illigale gedoe daar klopt natuurlijk niks van ik had al zo`n vermoeden dat het niet klopte allemaal maar na jouw verhaal weet ik het zeker.maar goed dat je het niet hebt gedaan straks sta je daar in turkije zonder visum! dan ben je niet blij denk ik

neen, denk ik ook niet, en ben zelfs niet zeker meer of ik echt wel een job in turkije wil… Hier met mijn job verdien ik stukken meer na een week waarbij ik dat bedrag pas over een maand in turkije zou hebben… Als ik een mooie kans krijg via mn vriend dan overweeg ik het nog wel maar anders, via iemand die ik helemaal niet ken, neen bedankt!

nee idd groot gelijk heb je!ik was ook al een tijdje aan het zoeken maar het valt me dik tegen!is niet veel te vinden op het internet heb ik het idee en als je wat hebt gevonden moet je nog maar afwachten of het wel zo betrouwbaar is.heb toch maar gekozen voor spanje dit jaar vind ik ook wel goed!

Ja, ik zie ook wel wat ik zal doen, heb echt geen haast !

even een berichtje aan Sevgilim en Miranda:
De advertentie van Marmaris was niet voor hetzelfde makelaarskantoor als in Kusadasi.
Dus Miranda heeft daar nooit contact mee gehad.
Sevgilim wel. en die heeft ook nog een reactie terug gehad,maar daar zelf niet meer -helaas -op gereageerd, waardoor er door de NL-dame -ik dus- is gedacht dat Sevgilim geen interesse meer had.
Het kantoor staat prima bekend en bied een goede provisie OF een basis loon en huisvesting .
Ook is het mogelijk om tijdens een andere job(winkel/horeca,etc) op provisiebasis voor hen te werken.
Ik vind het dus niet fijn dat je het kantoor zo negatief afschilderd.
Ze bieden een mooie mogelijkheid om wederzijds wat aan elkaar te hebben.
hartelijke groetjes Sunshine-37

oke sunshine ik wist niet dat het niet hetzelfde was!Maar dat is dus niet zo!
Dan heb ik niks gezegd over jullie kantoor want dan heb ik inderdaad contact gehad met iemand anders!

@Sunshine: Ik heb je wel degelijk terug gemaild op 10/03 als antwoord op jouw email van 9/03 . Het is niet de bedoeling om dit kantoor negatief in het daglicht te stellen, daarvoor mijn excuses maar u moet ook verstaan dat we allebei elkaar niet kennen en doordat ik geen email terug gekregen heb van u dat ik dacht dat u geen interesse meer had… Ook spraken vele antwoorden op mijn vragen die ik zowel aan u als aan de baas als aan een werknemer heb gesteld, vaak tegen… Wat het zicht op de betrouwbaarheid van mijn kant wel afneemt. Zoals bv: u zegt dat er een vast loon was + commissies, terwijl die werknemer die al in dienst staat van diezelfde baas, zei dat ze enkel met commissies werken (per verkocht huis die jij verkoopt krijg je wat geld) en geen vast loon…

Nou, hierbij mijn excuses voor wat gebeurd is, blijkbaar was er een probleem met de communicatie. Ik heb je daarjuist een nieuwe email gestuurd met het antwoord erop ook van 10/03 zodat u ziet dat ik u wel degelijk gemaild heb.

groetjes

sevgilim

hoi Miranda:
Bedankt voor je reactie.
ik -Sunshine-37 heb dan ook voor het kantoor ook de volgende advertentie op wereldwijzer gezet ,misschien iets voor jou ?:

Deze advertentie is door mij gewist;vindt te veel ten eigen bate,maar onderhandel rustig door met Miranda,maar buiten het forum om.

Hans.

Lijkt me hardstikke leuk om te doen voor wat voor periode is het werk?Ik had de advertentie ook al gelezen! zat nog te twijfelen of ik er op zou reageren dus bij deze:wink:

Sunshine, Indien u dit wenst, wil ik gerust mijn reacties die vooraf gingen, wissen, zodat deze u niet hinderen verdere sollicitanten te vinden voor deze job ?!

hoe kan je dat wissen dan?

Deze reactie is gewist.

Hans.