Turkije 2015

Hoi all,

Ik ben misschien wat vroeg… Maar wil me goed voorbereiden.
Mijn intentie is om in 2015, sowieso een seizoen al dan niet langer, naar Turkije te vertrekken.

Langzaam maar zeker ben ik alles aan het voorbereiden… Al zie ik soms door de bomen het bos niet meer en is een plan trekken best lastig.
(Plaats/werk)
Sollicitaties zijn de deur uit, maar ook dat is nog even afwachten.

Zijn er evt meiden die hetzelfde idee als ik hebben?
(Alleen is ook maar alleen!!)

Of tips waar ik echt rekening mee moet houden.

XO

Via Wereldwijzer app

Hey,

Wat verwacht je precies van een plaats of maakt het niet uit waar in Turkije? In hotels in het animatieteam werken is meestal eenvoudig te krijgen. Er zijn plaatsen zoals Side of Alanya met heel veel hotels dus daar zou het eventueel eenvoudiger zijn om aan de slag te komen.

Hey Bareld, bedankt voor je reactie!
Mijn voorkeur gaat echt uit naar Kusadasi… Maar aangezien het in mijn beleving onmogelijk is daar iets te vinden heb ik mijn zinnen gezet op Marmaris.

Animatie is lastig voor me, ik heb een aantal zichtbare tatoeages en om nou de hele dag bedekt met die kids bezig te zijn, lijkt me niet haalbaar

Reisleiding doen ze minder moeilijk, vestje aan en klaar… Maar goed ook daar moet ik maar geluk bij hebben.

Via Wereldwijzer app

heb je al een bedrijf als Corendon geprobeerd? Die zoeken nog wel eens reisleiders en misschien ook wel in Kusadasi.

Dat ben ik inderdaad nu aan het proberen, sollicitaties beginnen pas over aantal maanden dus nog even geduld!

Wellicht enig idee welke operators nog meer hostessen hebben in Kusadasi?
Kom alleen bij corendon terecht…

Via Wereldwijzer app

Sommige organisaties zijn misschien onderdeel van elkaar maar wat je kunt proberen zijn neckermann, tui, thomas cook, arke. En als je Duits spreekt of andere talen zijn daar misschien ook nog opties.

Thanks! Ik ga direct kijken!

Via Wereldwijzer app

Ik ben ook opzoek in marmaris als ik iets weet laat ik het jouw ook weten oké xxx

Via Wereldwijzer app

ik weet niet of je dit wilt maar dit kreeg ik op de email
er opent hier in Kusadasi een callcenter, daarvoor zoeken ze goed Nederlands sprekend personeel. Zou jij een mail kunnen rondsturen via Trefpunt?

Mensen kunnen via mij een telefoonnummer krijgen. Mailen naar edgeurds@gmail.com

• Updated - - -

ik weet niet of je dit wilt maar dit kreeg ik op de email
er opent hier in Kusadasi een callcenter, daarvoor zoeken ze goed Nederlands sprekend personeel. Zou jij een mail kunnen rondsturen via Trefpunt?

Mensen kunnen via mij een telefoonnummer krijgen. Mailen naar edgeurds@gmail.com

Heel erg bedankt Bareld! Ik heb gemaild, enkel kan ik het nummer niet bereiken! Denk dat het aan mijn telefoon ligt :frowning:

Via Wereldwijzer app

Bareld, toevallig ooit nog iets van gehoord?

Via Wereldwijzer app

Ik weet dat er in Izmir ook 3 Nederlandse callcenters zijn. Toch nog een beetje in de buurt van Kusadasi. Ozdere, Gumuldur en Seferihisar zijn allemaal badplaatsen in Izmir met genoeg hotels. Izmir is een leuke plaats om het hele jaar te wonen. Ook een hoop Nederlandse dames waar we samen leuke dingen mee doen

Mocht je serieuze interesse hebben om voor een paar maanden of langere tijd naar Izmir/Kusadasi te komen, nodig ik je uit om lid te worden vanhttps://m.facebook.com/groups/1529728643907454?ref=bookmark

Dit is een besloten groep van Nederlanders dames in Izmir en omgeving. Wij wisselen ervaringen uit en proberen elkaar te helpen waar nodig. Ook proberen we maandelijks een activiteit te plannen met elkaar.

Groetjes
Shemara

Hoi shemara, bedankt voor je reactie!
Ik ga op onderzoek uit :slight_smile:

Via Wereldwijzer app

Concubine,
Ik probeer je een prive bericht te sturen maar krijg de melding dat je mailbox vol is.
Probeer op fb te zoeken naar Dutch Ladies in Izmir. Dan moet je ons wel kunnen vinden. Helpen je graag verder.

Groetjes

Bedankt meid, heb 'm even geleegd.
Ik ga zoeken!

Thanks xx

Via Wereldwijzer app