Hoi,
wij wonen in TK en meer bepaald in Kusadasi. Wie wil inlichtingen over Turkije of de streek van Kusuadasi of over hotels of noem maar op, graag heef ik jullie de gepaste inlichtingen of links. ![]()
Redgy
Haai weet je misschien ook wat over side?? Hoe is het om van Amsterdam met de turkse charter vliegen zijn er dan alleen turks personeel aan boord zodat jee er geen deuk van verstaat??"En de films turks of gewoon Nederlands?
kan je beter even op het Turkije forum vragen hier op wereldwijzer. te vinden onder europa. daar staan zat topics over Side op ![]()
ik vind het zelf nooit een probleem om met een turkse charter te vliegen. tja, er zijn dan nu ehel veel problemen over Onur Air, maar ik heb met Onur, Fly Air, Pegasus gevlogen en vind ze allemaal prima. Voor die paar uur is het goed te doen. Fly air vond ik het slechts. Er is inderdaad alleen turks personeel aan boord, maar die spreken wel engels of duits, niet allemaal even goed, maar ach
en films? heb ik nog nooit gezien bij een Turkse charter.
Hallo Redgy,
Graag zou ik wat meer informatie ontvangen van je.
We zitten zelf te denken om binnen 2 jaar te emigreren naar Turkije en alle hulp qua links adressen tips zijn natuurlijk van harte welkom ![]()
groetjes Judith
Hey,
als je een plekje weet waar ze nog een DJ zoeken voor de 1ste 2 weken van september, mag je het zeker laten weten. muziekstijl = balearic (chill house, café del mar style)
Originally posted by Redgy@15-05-2005, 11:08:27
** Hoi,
wij wonen in TK en meer bepaald in Kusadasi. Wie wil inlichtingen over Turkije of de streek van Kusuadasi of over hotels of noem maar op, graag heef ik jullie de gepaste inlichtingen of links.
Redgy **
hee hallo
Ik wilde je iets vragen zou je misschien wat informatie kunnen geven over werken in een animatie team in een hotel in turkije ik ben namelijk van plan om volgend jaar drie maanden te gaan werken in turkije .
Waar moet ik allemaal rekening mee houden?
En wat moet ik hier in nederland allemaal regelen?
Ik hoop dat jij me wat informatie kunt geven misschien weet jij hotels in de buurt waar je woont die nog mensen zoeken voor hun animatie team voor 2006?
Met vriendelijke groet nadine rameckers
Hoi Redgy,
Wij zijn onszelf aan het orienteren. Wij willen namelijk een klein hotel of pension gaan beginnen in Turkije (Kusadasi). Alle advies is welkom. Onze grootste vraag is of het rendabel zou zijn voor ons. We zijn namelijk met z’n vijven. Ik, mijn vriend en drie kinderen in de puber leeftijd. Verder zou ik graag willen weten of u weet of er eventueel een internationale school is. Misschien kent u iemand die hetzelfde gedaan heeft. Graag zou ik in contact komen met mensen die ook een onderneming hebben opgestart in Turkije. Ik hoop dat u ons een klein beetje op weg kunt helpen.
groetjes Inka
Beste Redgy,
Ik zou graag stage willen lopen in Turkije. Alleen kan er niet veel informartie over vinden. Willen ze graag stagaires in Turkije of liever niet? Ik doe momenteel de opleiding HTRO (Toerisme en Recreatie). Misschien heb je tips voor me?
gr. Esther
Hoi,
Ik ben al een paar keer in Turkije geweest en ik wil daar graag wonen en werken.Kan jij mij misschien verder helpen want ik weet niet precies hoe dat moet.Ik heb de opleiding toerisme gevolgd maar niet af kunnen ronden.
Please kun je me helpen???
Dit is mijn email melissavbekkum@hotmail.com
oja ik ben 21jaar en ik woon in tiel
Groetjes melissa