Hallo
Heb je vragen over Kusadasi en het leven hier.
Stel ze gerust,wij wonen hier nu 2jaar en hebben heel erg veel ervaring opgedaan,dus wil je iets weten of kan ik met iets helpen laat het maar weten.
Tot spoedig
Betsy:vak02:
Hallo
Heb je vragen over Kusadasi en het leven hier.
Stel ze gerust,wij wonen hier nu 2jaar en hebben heel erg veel ervaring opgedaan,dus wil je iets weten of kan ik met iets helpen laat het maar weten.
Tot spoedig
Betsy:vak02:
Ik ben al enige tijd op zoek naar vakantiewerk in het buitenland. Turkije lijkt me perfect! Ik vroeg me eigenlijk af of er voor 17 jarigen vakantiewerk te vinden is daar? Heeft u daar misschien informatie over?
Hopelijk hoor ik van u! U mag me ook mailen op [EMAIL=“Juul-16@hotmail.com”]Juul-16@hotmail.com
Alvast bedankt!
Groetjes,
Judith
heb je een mailtje gestuurd op je hotmail account
Betsy
Ik zie dat er nog geen mailtje is binnengekomen op mijn hotmail account!
maar mischien komt dat nog wel…
Alvast bedankt, Betsy!
Dit is precies wat ik ook zoek!
Vanaf eind juli tot ongeveer half augustus…
Zou je mij daar ook wat informatie over kunnen sturen?
Alvast bedankt!
Liefs, Sibel
(ik ben trouwens 18)
vakantiebaantje in turkije is niet hetzelfde als in nederland.
Je wordt vaak onderbetaald en je werk 12 tot 14 uur op een dag.
Maar als je toch hier wil komen vaak is er wel werk voor je in tourisme. Hun hebben altijd wel mensen nodig. Het is wel belangrijk dat je de engelse taal goed kan spreken.
Een baantje in het tourisme kan je het beste krijgen door hierheen te komen en gewoon er om te vragen.
Kijk wel uit voor de politie want je hebt geen werkvisum bij de meeste gevallen.
Maar veel geluk in iedergeval
groetjes marianne
Ben volledig eens met Marijketurkije. Ook veel Turken zoeken werk in horeca in toeristisch seizoen, dus verwacht niet veel dat je gaat verdienen. Maar het belangrijkste is, dat je geen werkvisa krijgt om in horeca te werken, en als ze je pakken, (controles worden toch strenger), lig je zonder pardon het land uit.