Vakantiewerk in Turkije

Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar een vakantiewerk in Turkije van Juni t/m Augustus… in een animatie team ofzo… Ik heb nog nooit eerder gewerkt in het buitenland dus heb geen idee wat ik moet doen en hoe ik in contact kom etc… Kan iemand mij hier voor helpen?

groetjesssssss Tuba :smiley:

Hi torhan

wat leuk dat je heel de zomer in turkije wil werken.
Ik zou als ik jou was vooral contact gaan zoeken. er zijn enkele sites die vakantiebanen aanbieden (denk aan recreajobs.nl) en sommige wedsite’s van grote hotels hebben ook een vacature sectie (club med, rui)
verder zou ik gewoon naar turkije gaan en daar contact leggen, en vooral veel verhalen lezen zodat je goed weet wat het inhoud!

Ik ga je berichtje wel even verplaatsen naar ons subforum wonen en werken in turkije. Allicht kun je daar al meer informatie vinden en zijn er mensen die je kunnen helpen.

succes!

heee…

Hmmm ja precies ik moet het gewoon even goed onderzoeken enzo voordat het te laat is hihi.
Heel erg bedankt voor je informatie…
Dankje!

x

Ik reageer een beetje laat, maar wie weet heb je er nog wat aan… Je kunt op de site van cirkel of estivant kijken, daat zoeken ze wellicht nog mensen voor de zomerperiode in de activiteitenbegeleiding/animatie.
Je krijgt dan een Nederlands contract, een vrijwilligersvergoeding en kost en inwoning. Het is geen vetpot, maar wel een leuke vakantiebaan en een geweldige ervaring.
Succes met zoeken.

Groet,
Alindala