Werk in turkije 2013

Hallo,

Ik zou het heel leuk vinden om tijdens mijn schoolvakantie Juli&Augustus in Turkije te werken, als animator of barvrouw. En dan het liefst in de omgeving van Side/Kümkoy. Heeft er iemand goede tips om dit aan te pakken?

Groetjes Desiree,

Hey desiree!

Je kan het beste gewoon solliciteren via het hotel. Tenzij je een opleiding doet dan zou je het via een reisbureau volgens mij ook aan kunnen geven! Succes ermee

Hallo allemaal,

Als eerst wil ik me even voorstellen, ik ben Chanine en ben 18 jaar!
Ik ga vaak naar Turkije toe en nu lijkt het me wel heel erg leuk om daar in de zomer van 2013 een paar weken te werken!
Ik volg zelf de opleiding Toerisme of Recreatie niet, dus dit kan nog weleens een probleem zijn…
Ik spreek redelijk Turks, en mijn Engels & Duits zijn goed!
Verder ben ik nog niet echt een organisatie tegen gekomen wat me aanspreekt!
Qua werk maakt het me niet veel uit, gaat meer om de ervaring :)!
Ik hoop dat 1 van jullie me informatie kan geven over eigen ervaringen, organisaties en plan van aanpak!

Groetjes, Chanine.

Hallo!

Ik heb zelf Recreatie gedaan en ga zelf ook weer het animatiewerk oppakken maar in Turkije is het lastig als je maar 2 maandjes wil werken de meeste plekken nemen je alleen voor 6/7 maanden! Er zijn misschien wel plekken die je minder maanden willen hebben maar ik weet wel dat 2 maanden nog lastig kan worden! (Heb het zelf ook geprobeerd zonder succes voor mij maar wel voor 2014 met succes wat gevonden ;-))

Voor barvrouw zou ik kijken in Marmaris deze plek word telkens populairder onder jongeren als uitgaans vakantie dus kans dat je daar in een kroeg wel werk zou kunnen vinden ik weet dat sommige plekken (voornamelijk restaurants) best wel interesse kunnen hebben in een Nederlands/Duits sprekende werknemer! :slight_smile:

HoiHoi!

Ten eerste leuk dat jullie in Turkije willen werken, zelf heb ik het afgelopen zomersiezoen ook animatiewerk gedaan in Side omgeving. Het is heel erg leuk, maar weet waar je aan begint! Keihard werken, 14 uur werkdagen soms, loon is werkelijk niets , MAAR het is wel een hele ervaring. Wel moeilijk als je maar 2 maandjes gaat, maar als je dat niet van te voren verteld (niet zo netjes maar toch) dan kan je wel daar werken. Wel moet je rekening houden met het feit dat ze geen werkvergunning voor je regelen. Dat is gewoonweg te duur. Via reisorganisaties vanauit nederland zoals tui is handiger, maar daar moet je toch een minimaal leeftijd voor hebben en ook de gehele zomer beschikbaar zijn. Handigst is dus om gewoon hierheen te gaan en dan de hotels af te gaan of om van te voren contact via de mail te zoeken, maar hou in je achterhoofd dat het dan zelfs nog nooit zeker is. Kan best zo zijn dat ze zeggen dat ze al genoeg mensen hebben op het moment dat je daar aankomt! Maar nogmaals, het is een superervaring, laat je niet tegenhouden door de moeilijkheden en gewoon proberen!

Succes!

Hallo ik ben zelf ook op zoek naar recreatie werk in Turkije maakt niet uit waar het is voor mij en me nicht zij zoekt voor 2maanden, en voor mij maakt het niet ui ik kan wel 6 maanden blijven… Hebben jullie al iets gevonden of iemand die het eerder heeft gedaan en een email of telefoon nummer heeft van het hotel ? Zou ik echt heel blij mee zijn Alvast bedankt …

hy iedereen !!

Ik ben ook op zoek naar werk in Turkije, liefst met een werkvergunning (maar dit is waarschijnlijk al erg veel gevraagd)
Ik ben niet enkel voor de zomer op zoek, ik kan direct beginnen en voor lange tijd daar blijven.
Mijn vriend is Turks en onze toekomstplannen liggen dan ook in Turkije

Ik hoop dat iemand mij op goeie weg kan helpen, of zelf aan een job zien te geraken !

Alvast bedankt :slight_smile:

Julie !

Hallo,

We zoeken nieuwe collega’s voor een inbound callcenter van een Turks/Nederlandse touroperator gevestigd te Antalya. Voor zij die al wonen in Antalya of geïnteresseerd zijn om er langdurig te komen wonen is dit een unieke kans om met een werkvergunning te werken. Serieuze kandidaten kunnen zich aanmelden door te reageren op dit bericht.

Beste,

Ik ben van plan om langdurig te komen wonen in Turkije, rond de streek van Antalya.
Zou ik wat meer informatie mogen i.v.m. de job ?
alvast zeer vriendelijke groetjes,

Julie

Hallo Julie,

Corendon Vliegvakanties heeft ook een kantoor te Lara/Antalya en daarvoor zijn we op zoek voor nieuwe collega’s. Reisbureaus en directe klanten bellen ons om reizen/vliegtickets in te boeken of om meer info te krijgen over onze bestemmingen. Als je zou surfen op www.corendon.nl ga je daar heel veel info vinden over wat we allemaal aanbieden en wat ons werk een beetje inhoudt. We zijn dus een soort van klantendiensten, maar dan aan de telefoon.

Als je geïnteresseerd bent, ontvangen we graag je CV op hr@corendon.com.tr.

Beste,

Wij zijn doorlopend op zoek naar enthousiaste en gemotiveerde callcenter medewerkers voor onze vestiging in Antalya. Je verricht inbound (klanten bellen jou) of outbound (jij belt klanten) werkzaamheden. Bij ons kun je aan de slag voor commerciële functies, maar ook als klantenservice medewerker of als ICT medewerker. Reageer zo snel mogelijk op dit bericht zodat wij contact met je op kunnen nemen.