Ik ben hartstikke nieuw hier en dacht miss kan iemand van jullie me wel helpen met het vinden van een job of contacten om een job te kunnen vinden voor het seizoen in Turkey.
Binnen toerisme of horeca… vind alles leuk!
Hoop dat ik hier wat wijzer kan worden… en als er iemand is die dit ook dolgraag zou willen, en nog iemand zoekt om mee te gaan bv, hou ik me ook aanbevolen!
Liefs, Kim
Je geeft in je bericht aan dat je opzoek bent naar een leuke baan in Kusadasi of Marmaris.
Je bent in ieder geval opzoek in de juiste periode.
Dit is namelijk het moment om te zoeken naar leuke seizoens banen.
Er zijn vele mogelijkheden , maar dit is een beetje afhankelijk van je leeftijd. Mag ik vragen hoe oud je bent , zodat ik je meer informatie kan geven?
Gezien je leeftijd zijn er in het toerisme veel mogelijkheden.
Denk hierbij aan de functie’s: Hostess / Animatie.
Wanneer je graag als hostess / reisleidster wil werken dien je vaak minimaal 21jr te zijn. Hiernaast heb je ook een rijbewijs B nodig.
Voor zover bekend zoekt Sunweb nog Hostessen voor het seizoen 2008.
Wacht absoluut niet meer te lang , de functies worden snel vergeven en de sollicitatie gespreken zijn al in volle gang.
Wanneer je in de Animatie wil werken kun je het proberen bij de Arke Kids Club of bij het bekende Kidsworld. Echter moet je er absoluut rekening mee houden dat het animatie werk in Turkije (OOK BIJ EEN NL WERKGEVER) erg zwaar is. Daarnaast is het vaak ook nog eens de vraag of je in Turkije geplaatst kan worden. Bij vooral de dames is Turkije hun eerste voorkeur.
9 van de 10 keer hebben de ‘‘oudere’’ werknemers de keuze aangezien zij al lang bij het bedrijf werken.
Mocht je nog vragen hebben van verneem ik deze graag!
Bedankt voor je tips op de eerste plaats natuurlijk!