werken marmaris 2008 HELP!

haai…
ik ben sabrina en 18 jaar oud…
deze vragen enzoo horen jullie vast heeel vaak…
marjah ik heb ook geen ervaring!
en wil t graag gaan proberen om die ervaring op te doen, t lijkt me egt leuk… en t is echt een droom voor mij dat ik dit eens wil doen…
marja zo makkelijk is t natuurlijk niet!
wie kan mij helpen aan wat informatie…
waar je t beste als vrouw zijnde naar kan solliciteren?
hoe t zit met een slaap plek en dergenlijke…
ik wil er ook niet graag alleen heen… misschien dat er meerdere zijn die dit ook gaan doen… reageer hier even of mail me alsje blieft…!!
[EMAIL=“sabrina_van_rijn@hotm”]sabrina_van_rijn@hotm…

alvast bedankt iedereen!
xx sabb…

ps. heb ook hyves:nod:

Hallo Sabrina,

Vele van jou leeftijd willen graag in Turkije werken.
Wanneer je er eenmaal op vakantie bent geweest krijg je er een ideaal beeld van. Leuke mannen , leuke feestjes , altijd lekker weer…

Helaas is het in werkelijkheid niet helemaal roze geur en maneschijn zoals we dat wel eens noemen.
Werken en leven in Turkije is hard , je werkt soms 16 uur op een dag voor een minimaal salaris.

Natuurlijk heeft het ook positieve kanten: Altijd lekker weer , leuke mannen en niet geheel onbelangrijk een héle bijzondere ervaring.

Ook moet je goed nadenken over je verdere carrière. Waarom ga je niet eerst nog een opleiding volgen of je school afmaken. Wanneer je deze af hebt kun je altijd nog deze droom waarmaken…. Ik zelf ben ook altijd lekker eigenwijs geweest , maar nu moet ik je eerlijk zeggen ik achteraf denk dat ik hier alleen maar goed aan gedaan heb!

Ik zelf ben een aantal jaren geleden in Turkije begonnen met werken.
Inmiddels woon ik er al weer een hele tijd en heb ik een leuke vriend.

Het beste is om te solliciteren bij een Nederlandse reisorganisatie.