kusadasi zomer 2005

heey allemaal,

afgelopen zomer heb ik 7 maanden in Kuasadai gewerkt. nu zoek ik een paar mensen van reisleiding van andere organisaties. dus als er mensen zijn, meld u even :slight_smile:
ook leuk om verhalen te horen van mensen die hier op vakantie zijn geweest natuurlijk!

groetjes,
NoaFleur

Ik heb 2 weken in Kusadasi gezeten deze zomer, een week in kusadasi einde seizoen nu en 10 dagen Marmaris. Ik studeer toerisme en het is mijn droom om een job te hebben in Kusadasi zelf zoals bv reisleiding!
Misschien ook leuk om te horen hoe jullie aan deze job zijn gekomen en zo ? En hoe jullie in turkije geraakt zijn?

groetjes :wave:

hai,

nou, heel simpel. solliciteren, aangenomen worden, bedrijf zegt waar je heen gaat. en daar zit je, in het mooie turkije. en dan ook nog Kusadasi. super toch. behalve, de bom, aarbevingen, mensen die overlijden, ongelukken… denk niet te licht over het vak!

groetjes,

denk ik zeker niet, maar ik wil het al zooo lang dat ik gewoon geen andere job wil. Maar stel, ik ga gaan solliciteren en ze nemen je aan, kan je dan zeggen van mijn voorkeur gaat uit naar Turkije of zo ? Voor hetzelfde geld sturen ze je naar Spanje of zo …

ja, daar zit ik dus ook echt heel erg mee. De job lijkt me geweldig. ik heb nog 3 sollicitaties bij verschillende touroperators. Maar ik wil natuurlijk het liefste naar turkije!! maar ja, stel ik word aangenomen voor Spanje of Italie ofzo, dan zal ik toch heel, heel hard meoten gaan twijfelen.

maar hoe gaan ze om met voorkeuren en waneer hoor je waar je naartoe gaat?? ik heb verhalen gehoord, varierend van bij sollicitatie tot aan het vliegtuig.

Hoe ging dit bij jou?

De oplossing: solliciteren bij organisaties die alleen maar Turkije verkopen! (Alhoewel, dan nog kun je bv in Alanya geplaatst worden als je naar Marmaris wilde)