Turkije 2015 ( ja ik ben er vroeg bij)

Hoi all,

Ik ben misschien wat vroeg… Maar wil me goed voorbereiden.

Mijn intentie is om in 2015, sowieso een seizoen al dan niet langer, naar Turkije te vertrekken.

Langzaam maar zeker ben ik alles aan het voorbereiden… Al zie ik soms door de bomen het bos niet meer en is een plan trekken best lastig.

(Plaats/werk)

Sollicitaties zijn de deur uit, maar ook dat is nog even afwachten.

Zijn er evt meiden die hetzelfde idee als ik hebben?

(Alleen is ook maar alleen!!)

Of tips waar ik echt rekening mee moet houden.

XO

Via Wereldwijzer app

Hoi,
Leuke plannen heb je! Wat voor werk wil je gaan doen in Turkije?
En waar in Turkije wil je gaan wonen?
Ik vertrek morgen weer naar Antalya om daar als au pair aan de slag te gaan.
Na een jaar terug te zijn geweest in Nederland ga ik terug naar het gezin waar ik al een jaar heb gewoond.
Belangrijke tip is toch wel een werkvergunning. Kan je een hoop problemen besparen maar bedrijven regelen dit lang niet altijd.

groetjes Milou
Milou

Ah wat leuk meid, dus dat is goed bevallen?

Ik heb sollicitaties lopen in de reisleiding, maar ben er nog niet overuit.

Kusadasi heeft mijn voorkeur en dat is nog niet zo makkelijk gedaan qua werk.

Mocht iemand iets weten hoor ik het heeeeuuul graag!

Veel plezier in Turkije meis!

Via Wereldwijzer app

Ja het is mij super goed bevallen hier, en na een dag voelt het al weer helemaal als thuis.
Nadeel van reisleiding is vaak dat je niet mag kiezen in welke plaats je gaat werken, je mag dan alleen een voorkeur opgeven.
Voordeel is dan weer wel dat het via een NL bedrijf is en dat alle papieren wel in orde zullen komen:)

Kusadasi vind ik een heerlijke stad. Al vaak op vakantie geweest en afgelopen winter heb ik er 6 weken bij mijn vriend gewoond.
In de winter is het er wel stilletjes en zijn de toeristen winkels (bijna) allemaal gesloten.

Gaat hier helemaal goed komen.
En ik hoop dat jij ook iets leuks gaat vinden :slight_smile:

Hoiii leuk idee ik heb het al jaren maar het is allemaal niet zo makkelijk het beste is om via een Nederlands bedrijf naar Turkije te gaan zelf ben ik helemaal verliefd op marmaris !!! Maar ook daar is het in de winter alles dicht zowat !! Als je nieuws heb hoor ik graag van je zou graag meegaan met je !

Via Wereldwijzer app