Is er een vlotte,gezellige meid van ong 26/37 jr die net zoals mij voor zo’n 3,5 wk naar Thailand wilt in okt/nov?
Een combi van dingen doen/zien,lekker op het strand ploffen,en de voetjes van de vloer?
Ik had al eerder een berichtje geplaatst maar nu we al bijna in september zitten gaat het aardig kriebelen bij mij:hihi:Wil natuurlijk nog graag een voordelige ticket kunnen bemachtigen,plannen maken en zo snel mogelijk mn koffer kunnen inpakken.Ik sta te popelen!:slywink:
ja, ja en ja… dat klopt allemaal. Ik voldoe aan je oproep! Maar nee, ik ben geen meid, maar een man (36 jaar). Vandaag ben ik naar grote boekhandel in Rotterdam gegaan. Gidsen gekocht. Ik had al Maleisie (ik loop namelijk al langere tijd met gedachte rond om die kant op te gaan). Vandaag nog Thailand en Vietnam er bij gehaald. De afgelopen uren met de neus in de gidsen gezeten. Tevens de reisbladen Columbus gelezen. En er gaan concretere ideeen ontstaan. Ik ben zo goed als overtuigd van Thailand, wellicht doorreizen via Maleisie naar Singapore. Maar dat wil ik verder allemaal ter plaatse zien. Ik ben woonachtig in Breda. Gewoon full-time job, maar zeer flexibel. Ik zou zomaar - bij wijze van spreken - vanavond kunnen beslissen om morgen te vertrekken. Mijn laatste vakanties waren samen met een maat en gericht op het windsurfen. We hebben diverse spots in de Caribbean aangedaan. Ik ben ook nog eens een maand door Peru getrokken. Maar nog nooit alleen. Nu ga ik dit wel doen. Kleine drempel over, maar ben er van overtuigd dat de hostels aansprasak en gezelligheid bieden. Zie dit contact leggen van mij maar simpel als een onderdeel van de voorpret. Leuk om deze te delen, toch! Hoe staat het met jouw plannen? Lijkt me leuk iets van je te horen.
Uhh nou dan voldoet dan nog net niet aan mn oproepje als je geen vrouw bent:slywink:
Nu even zonder dollen.Tuurlijk zou het leuk zijn om elkaar plannen uit te wisselen. Maar ik heb simpelweg nog geen plannen omdat ik nog geen reisgenootje hebt.Zelf durf het niet aan om alleen te gaan.Zo’n avonturier ben ik nou ook weer niet hihi.En ik vind het ook vooral gezelliger met iemand anders erbij.Heb natuurlijk wel alvast het 1 en het ander uit zitten spitten hoe of wat en wat er zo’n beetje allemaal te doen is.En het lijkt mij geweldig!Maar ja mn eerste"missie"is om een andere meid te vinden die het zelfde wilt als ik.En dan kan ik me eigen er pas volledig op storten.Want als ik nu zit te googlen worden die kriebels alleen maar meer en meer hihi.
Leuk dat je reageert! Ik snap je “missie” wel. Ik hoop dat je er in gaat slagen. Met de volgende opmerking praat ik ook tegen mezelf: gewoon gaan! Hostels boeken, waar je zoveel lotgenoten tegenkomt. 's Avonds in de lounge worden de gezamenlijke plannen voor de dag van morgen gemaakt. De coupé van de trein, de terminal van de bus… er zullen zoveel plekken zijn waar je mensen ontmoet. Dus gewoon boeken. Enne, avonturier worden moet ergens zijn oorsprong krijgen Maar verder snap ik je wel, natuurlijk. Daarom reageer ik ook op je oproep. Mocht je er desondanks een keer over je (nog te maken) plannen willen filosoferen, dan hoor ik het wel. Succes en als ik je niet meer spreek een waanzinnige avontuurlijke vakantie toegewenst!
hallo diaan,t is heel grappig ik heb net een reis geboekt via een tip van deze side,en toen zag ik reisgenoten.daar had ik nog helemaal niet aangedacht. dat is wel gezelliger.
ik neem dat jij ook n meisje bent?(want ik ben niet geintresseerd n een contactadvertentie).ha. ik vertrek 9 november en blijf tot 29 november in khao lak,in een hostel 200 m van t strand. ben ook geintersseerd in cultuur,strand en (fullmoon) feestjes. ik ben 38 jaar woon n den haag.
lache dat je ook uit den haag komt.weet k nog niet,ik heb in ieder geval dat als uitval basis.heb ook bekende (vader en stiefmoeder van een ex-vriendje van mij) wonen op koh samoi.
die het leuk vinden als ik kom buurten.dus dat wil ik misschien ook wel doen.maar eerst maar eens landen.ha. ik zie het wel allemaal.ben nog nooit in thailand geweest,(ben de laatste uit mijn familie/vrienden,die nog nooit daar is geweest).
wat zijn jouw plannen?heb je al geboekt?
groetjes
Wat mijn idee is om alleen een ticket te boeken en dan daar in Thailand de hostels/guesthouses boeken.Ik ben geen backpacker maar wil wel naar verschillende plaatsen en vandaar uit excursies boeken.Wat opzeker op mn lijstje staat is het Khao Yai
nationalpark dat ligt 2 uurtjes van Bangkok.Lijkt me geweldig om daar een dag of 2 door te brengen.Naar een eiland(en)sowieso!Phuket/Phi Phi eilanden en/of Koh Samui idd.Kan je ook gelijk over hoppen naar Koh Pangang.Zo zijn er nog meer leuke dingen.
Ik ben ook nog nooit in Thailand geweest hoor.Vriendinnen van mij zijn er ook geweest en het moet geweldig zijn.
Nee ik heb nog niet geboekt.Ik ben niet zo’n avonturier om alleen te gaan hihi.Ik wil gewoon met iemand anders erop uit trekken.Veel gezelliger vind ik.Dus ik wil eerst een reisgenootje vinden.