Thailand stond allang op mn verlanglijstje.Maar ik zag dat je al voor e495,- excl een ticket kon bemachtigen!Dat maakte me natuurlijk onwijs entousiast.Ik heb genoeg vriendinnen maar de meeste met een vriend/kind.Of gewoon simpelweg niet zo de kriebels hebben zoals ik die heb.En de dingen die ik wil wil/probeer ik te verwezenlijken.Je leeft tenslotte maar 1 keer!Dus ben jij een gezellige,vlotte meid van ong 26/37 jaar.En wil je net zoals ik:
-Zo’n 3,5 wk in Thailand wil verblijven.4 wkn ook goed heb een budget van 2000,-incl ticket.Zo de verhalen te horen moet dat haalbaar zijn?
-Pattaya wil ik opzeker heen voor min een week?Een vroegere buurjongen woont er.Van hier uit zijn er ook leuke excursies te boeken
-Relaxen en bruin bakken op het strand
-Uitgaan,ook al is het met een sappie in mn hand.Heb er overgens niks op tegen als iemand wel drink hoor
-Ben geen backpacker,een rugzakje zou ook veel te klein zijn om al mn spullen in te proppen:slywink:Maar wil natuurlijk wel naar verschillende plaatsen op een normaal tempootje.Al wil ik het noorden het liefst laten voor wat het is.
-Vooral veel lol hebben!
-Leuke excursies ondernemen daar kom ik opzeker vroeg mn bed voor uit
-Naar de tijgerzoo en met een babytijgertje op de foto
-Khao Yai Nationalpark met watervallen en om wilde apen,olifanten ect te spotten!De flora & fauna vind ik zeker geweldig
-Tuurlijk een tempel bezoeken hoort er ook bij
-Een echt Thais festival meemaken?bv Het Lichtfestival in nov
-Naar een mooi eiland evt een fullmoonparty meemaken
Ik kan zo wel doorgaan!Als ik eenmaal zit te googlen zie ik steeds meer
leuke dingen.
En verder…
-Zie ik het wel waar ik terecht kom met mn “reisgenootje”,vind het leuk om samen ideeen op te gooien.Al is dit voor mij de eerste keer dat ik op de bonnefooi zoiets wil gaan doen.Dus ook erg spannend!
Kan jij je eigen hier in vinden?En ben je net zo enthousiast als mij?Reageer dan en wie weet kunnen wij eerders onze koffers gaan pakken>>>
Thailand stond allang op mn verlanglijstje.Maar ik zag dat je al voor e495,- excl een ticket kon bemachtigen!Dat maakte me natuurlijk onwijs entousiast.Ik heb genoeg vriendinnen maar de meeste met een vriend/kind.Of gewoon simpelweg niet zo de kriebels hebben zoals ik die heb.En de dingen die ik wil wil/probeer ik te verwezenlijken.Je leeft tenslotte maar 1 keer!Dus ben jij een gezellige,vlotte meid van ong 26/37 jaar.En wil je net zoals ik:
-Zo’n 3,5 wk in Thailand wil verblijven.4 wkn ook goed heb een budget van 2000,-incl ticket.Zo de verhalen te horen moet dat haalbaar zijn?
-Pattaya wil ik opzeker heen voor min een week?Een vroegere buurjongen woont er.Van hier uit zijn er ook leuke excursies te boeken
-Relaxen en bruin bakken op het strand
-Uitgaan,ook al is het met een sappie in mn hand.Heb er overgens niks op tegen als iemand wel drink hoor
-Ben geen backpacker,een rugzakje zou ook veel te klein zijn om al mn spullen in te proppen:slywink:Maar wil natuurlijk wel naar verschillende plaatsen op een normaal tempootje
-Vooral veel lol hebben!
-Leuke excursies ondernemen
-Naar de tijgerzoo en met een babytijgertje op de foto
-Khao Yai Nationalpark met watervallen en om wilde apen,olifanten ect te spotten!De flora & fauna vind ik zeker geweldig
-Tuurlijk een tempel bezoeken hoort er ook bij
-Een echt Thais festival meemaken?bv Het Lichtfestival in nov
-Naar een mooi eiland evt een fullmoonparty meemaken
Ik kan zo wel doorgaan!Als ik eenmaal zit te googlen zie ik steeds meer
leuke dingen.
En verder…
-Zie ik het wel waar ik terecht kom met mn “reisgenootje”,vind het leuk om samen ideeen op te gooien.Al is dit voor mij de eerste keer dat ik op de bonnefooi zoiets wil gaan doen.Dus ook erg spannend!
Kan jij je eigen hier in vinden?En ben je net zo enthousiast als mij?Reageer dan en wie weet kunnen wij eerders onze koffers gaan pakken>>>
Nog steeds op zoek naar een reisgenootje? Ik moest erg lachen om je mailtje Ik ga ergens in oktober richting Thailand, wil daar zo’n maandje rond reizen en vervolgens de omringende landen bezoeken.
Ik ben blij dat ik je aan het lachen hebt gemaakt hihi.
Sta nog maar net met 2 meiden in contact.Dus heb nog geen zekerheid.
Jij gaat opzeker in oktober die richting uit?Heb jij hier wel ervaring mee?
Of dit eerder in je eentje gedaan?
Je hebt in ieder geval leuke spontane humor, daar houd ik van
Jep, ik ga zeker ergens in okt maar moet nog wel ff een ticket boeken!
Ik heb niet specifiek ervaring met backpacken in Azie ofzo maar ik heb wel alleen in het buitenland gestudeerd en gewerkt en (vanuit daar) wat gereisd in Europa dus ik heb wel een beetje ervaring…
Haha het onbewust gegaan,heb het gewoon opgeschreven hoe het bij me op kwam.
Dit zou voor mij ook de eerste keer zijn dan ik zo op de bonnefooi en alleen met een ticket erop uit gaat.Maar ik denk dat je snel je weg zult vinden erin…met een Lonley Planet onder je arm en van te voren informatie verzamelen moet dat goed komen.
Zelf zat ik te denken om een paar plaatsen uit te zoeken en dan vandaar uit excursies ondernemen?
Je mag me ook op MSN toevoegen als je dat wat lijkt?
Stuur ik dan wel ff in een privebericht.