Reisgenoot/e) gezocht voor Thailand nov 2010

Hoi,

Mijn mooie reis gepland naar Thailand/Cambodja kan helaas niet doorgaan omdat mijn relatie uit is gegaan. Het ticket naar Bangkok kon niet meer geannuleerd worden. Omdat ik het zonde vind hier niet gebruik van te maken heb ik besloten om toch naar Thailand af te reizen alleen of met iemand. Natuurlijk het liefste samen met iemand, vandaar mijn oproep.

Wie vind het leuk om met mij mee te gaan naar Thailand. Zelf heb ik al een ticket van 21/11 naar Bangkok, retour op 10 december. Ik ben een vrouw van 55 jaar, vlot type, reislustig en nieuwsgierig naar andere culturen.
Thailand is voor mij een mix van leuke strandjes/lekker shoppen/steden bezoek en cultuur. Leeftijd is voor mij niet belangrijk, een beetje onconventioneel wel.

Zelf denk ik aan de combi Bangkok/Chang Mai en strand, maar sta voor alles open.

Ben benieuwd of er leuke mensen reageren. Een ontmoeting op één van bovenstaande plekken is ook oké.

gr.
Immie

hallo immie
mijn naam is pedro en heb gezien dat u een reisgenoot zocht voor thailand
zelf ben ik van plan om eind november naar thailand te reizen, en dan van bangkok naar khon kaen te reizen met de trein, om zo veel mogenlijk van het land te zien. in de omgeving van khon kaen wonen kennissen uit mijn gemeente, en ik ben door een van hen uit genodigd om hun te bezoeken, en van daar thailand te verkennen, ik weet niet of uw reis in z’n geheel gepland is, daar ik alleen reis lijkt het aangenamer om met meerdere te reizen.
Ik woon in de omgeving van culemborg en mijn leeftijd is 48 jaar.
Als u interresse hebt kun je reageren op mij mail adres [EMAIL=“piet-stek@live.nl”]piet-stek@live.nl

groetjes
pedro

Hallo Immie,
Ik heb vorig jaar Thailand en Maleïsie bezocht (Bangkok - Korat - Ayuthaya - Chang Mai en het noorden van Maleïsie) en vastgesteld dat er niets te vrezen valt om als vrouw daar (Thailand) alleen te reizen. Zelf met local vervoer, bus en trein is geen probleem, meestal kunnen ze een paar woordjes Engels en anders met gebarentaal kom je ook ver.
De bevolking is steeds bereid je te helpen.
Eén zaak moet je kunnen, anders zetten ze je serieus in het zak : afbieden !
Goede reis.
Groetjes,
Kaat