Wie o wie? Azië Oktober

He Mensen,

Zal me eerst even kort voorstellen.
Ik ben Ewout en ben 26 jaar.
Ik kom uit het mooie Twente!, mijn passie is fotografie! (www.jouwfotograaf.com) ik ben me aan het voorbereiden om de wereld in te trekken.

De bedoeling is om rond Oktober dit jaar richting Azië te vertrekken, (misschien via transmongolieexpres)
Voor hoelang? ongeveer aan een jaar.

De bedoeling is eigenlijk om niet al teveel te gaan voorbereiden en gewoon lekker zien wat er op je pad terecht komt!

Ben niet perse opzoek naar een reisgenoot voor een jaar maar zou wel erg gaaf zijn om iemand te vinden die ook wil genieten van een mooie reis en open staat voor alles.

Zijn er hier mensen die ook van een uitdaging houden en willen genieten en zien hoe mooi Azië is?

Leeftijd maakt mij niet veel uit, voorkeur gaat uit naar een vrouw.

Groetjes Ewout

Hoi Ewout,
Zelf ben ik van plan rond 22 september naar Indonesië te vertrekken de boel te verkennen en Maleisië en borneo mee te pakken. Ongeveer in 4 weken maar weet niet of je daar ook naar toe wilt, Azië is groot :wink:
Kom zelf ook uut Twente, 26 jaar.
Groeten,
Marleen

1 like

Hoi Ewout,

Ik ben momenteel ook bezig met het plannen van een reis door ZO Azië. En met plannen bedoel ik meer oriënteren en wat ideeën opdoen voor wat ik allemaal wil gaan zien en doen, want ik ben ook geen voorstander van alles van tevoren vast zetten. Het idee is om eind januari te vertrekken en een maand of 4 à 5 weg te blijven. Het wordt voor mij de eerste keer backpacken, dus dat is natuurlijk spannend. Ik wil wel heel graag alleen reizen, maar het lijkt me leuk om onderweg wat mensen te treffen. Dus wie weet, als je tegen die tijd een beetje in de buurt zit!

Groetjes,
Moniek

Hier nog een Twentenaar… (we zijn met velen ;))

ik ga de 23e september richting Bangkok. Hier wil een tijdje op de bonnefooi rondreizen en via Cambodja, Vietnam en Laos weer in Thailand terechtkomen. Hier heb ik minstens 3 a 4 maanden voor. Om daarna door te reizen naar Australië en uiteindelijk Nieuw Zeeland.
Al met al rond een jaar, anderhalf jaar. Maar dit is slechts een brede planning. Onderweg zie ik wel wat ik tegenkom en hoe de route uiteindelijk gaat.

Heb je al landen in je hoofd waar je sowieso heen wilt? Hoor het wel,

groeten Daan.

Zoek me anders ff op Facebook op kunnen we daar ook ff contact houden, Ewout Scholte op Reimer

Heb je een berichtje gedaan via FB

Zie niks binnen komen haha , wat is jouw Facebook zoek ik jouw ff op

Check je overige berichten :wink: