Wie Kent Het Appartement Seray In Gümbet?

Wie is er in het appartementencomplex seray geweest in gümbet?? Zoja hoe was het daar?
En gaan er nog mensen eind september naar Turkije??

Hoi Karason!

Ik ben niet in hotel Seray geweest maar wel in hotel Serhan (dat zit er precies naast). Het hotel ligt lekker gunstig t.o.v. het centrum, deze ligt namelijk om de hoek.
Vanuit hotel Serhan kan je zo de tuin inkijken bij het Seray hotel. Ik vond het er netjes verzorgd uitzien. Over de appartementen en kamers kan ik je helaas niets vertellen…
Als je er eind September naartoe gaat en je ontmoet toevallig ene Barash die daar in het restaurant van het hotel werkt, wil je em dan de groeten doen van me :slight_smile:

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie!!!

He dyonne,
Bedankt voor je reactie heel fijn om er wat over te horen.
Ik hoop dat ik weer een leuke vakantie tegemoet ga.
Ik zal me best voor je doen om de groeten te doen. Hij werk in seray of in het hotel waar jij geweest bent?
Hoe was jou vakantie verder in Turkije??
groetjes

Hey Karason,

Hij werkt bij het restaurant van Seray, hij staat bij de ingang om mensen naar binnen te krijgen… Ik ken em van vorig jaar van het oranje café via Apo. (Hij zal mijn naam wel niet meer weten…)

Mijn vakantie in Turkije was super! Het was alweer de 3e x in Gumbet voor mij en ik heb echt een leuke tijd gehad!
Ik weet zeker dat jij daar ook een leuke vakantie zult hebben!

Groetjes.

hey dyonne,
Ik ben in juli ook in Gümbet geweest, in het WOW resort. Dat was ook echt fantastisch. Dus ik ben benieuwd hoe het eind september daar is en of er nog veel jongeren zijn dan. Weet je dat toevallig?
We zitten namelijk nu in een appartement in plaats van hotel.
Heb jij enig idee hoe duur uiteten gaan daar is in Gümbet?

Ik zal kijken of ie je nog herkend als ie je naar hoort. Het zou wel leuk zijn. Ik ga in ieder geval de groetjes doen. Ga je binnenkort nog een keer op vakantie?

groetjes

Hoi Karason,

Het WOW hotel lijkt me ook echt wel leuk! Maar is wel een eindje van het centrum af hè?
Ik ben vorig jaar en twee jaar geleden in oktober geweest en er waren toen weinig jongeren. Dus ik denk dat er in september ook niet veel jongeren zullen zijn aangezien de zomervakantie dan voorbij is… In oktober was het ook veel rustiger en sommige restaurants en andere uitgaansgelegenheden waren gesloten. Maar je kan er dan nog steeds een erg leuke vakantie hebben hoor!

Het uiteten gaan in Gumbet is echt niet duur. Ik heb meestal gegeten voor zo´n 6 á 8 euro, en voor dat bedrag krijg je echt meer dan genoeg.
Ik ga helaas binnenkort niet meer op vakantie :frowning:
Dus wachten tot volgend jaar… (dan wil ik stage gaan lopen in Bodrum)

Groetjes Dyonne

hoi dyonne,
Ik denk dat er nog wel werkende mensen zijn die zeg maar denken ik ga in september dat is het goedkoper. Ach we zien het wel. Je moet het gewoon zelf leuk maken toch. Jammer dat je dit jaar niet meer weg gaat.
Stage lopen dat is leuk. Watvoor opleiding doe je dan?? Voor hoe lang ga je dan stage lopen? Volgens moet je dan nog best wel veel regelen.
Ik wil namelijk mischien volgend jaar ook 3 maanden gaan werken in bodrum/gümbet. Mijn vriend werk daar namelijk ook vandaar. Het zou wel heel erg leuk zijn als dat zou lukken.

groetjes karason

Hey Karason,

Das waar, er zullen nog best wel veel mensen zijn die in september gaan, maar ik denk wel minder jongeren.
Ik doe de opleiding toeristisch management en ik wil graag als hostess stage gaan lopen. Ik mag alleen pas vanaf juli stage gaan lopen :frowning: , anders had ik al in mei/juni kunnen gaan.
Ik denk ook dat ik wel veel moet regelen om daar stage te kunnen lopen, maar ik ga er nu alvast mee beginnen om iets te vinden. Mocht het niet lukken dan zoek ik gewoon na de zomer van 2005 een stage in Nederland en hoop ik gewoon te kunnen werken in Gumbet van half mei tot eind augustus. Maar ik zie nog wel…
Waar werkt je vriend in Gumbet? Zou idd wel heel leuk zijn als je daar zelf dan ook kunt gaan werken!

Groetjes Dyonne.

Hey Dyonne,
Ach we zien wel hoe het daar is rond die tijd ben benieuwd. Ik heb er wel onzettend zin in. En helemaal omdat ik me vriend dan weer zie :smiley: .
Nog 3 en halve week en dan ga ik er heen, leef er helemaal naar toe.
Mijn vriend werkt in het WOW resort in het animatieteam. Ik kan wel eens navragen of hij nog weet of je ergens kan werken als hostess.
Dat is trouwens wel een leuke opleiding. Hoelang moet je nog? Tja het is toch altijd maar afwachten of het lukt ik hoop het wel voor je. Laat het me wel even weten als het je is gelukt.

Groetjes karason

Hey Karason,

Das wel leuk in het animatieteam werken! Dat lijkt me ook wel leuk om te doen. Bedankt dat je voor me wil vragen of hij misschien iets weet!
Ik ga nu beginnen aan mn tweede jaar van de opleiding. Volgend jaar dus stage en daarna ben ik klaar :slight_smile:
En dan hoop ik voor vast als hostess te kunnen werken…

Groetjes Dyonne

Hey hey Het is ook echt heel leuk tenminste wat ik er van gezien en gehoord heb. Ik ga me best doen voor je. Maar je wilt echt percee in Gümbet of Bodrum werken toch?
Lekker als je dan klaar bent. En wil je dan als hostess in het buitenland of gewoon nederland?
Groetjes karason

Hey Karason!

Ik wil idd wel heel graag in Bodrum/Gümbet stage lopen. Daar ben ik nu 3x geweest dus ik weet zeker dat ik het daar heel leuk zal hebben.
Als ik klaar ben met mn opleiding wil ik ook als hostess gaan werken in Bodrum/Gümbet :slight_smile:

Groetjes Dyonne.

Hoi Dyonne,

Dat klinkt erg leuk. Maar dan neem ik aan dat als je daar gaat werken als hostess dat je daar ook gaat wonen ofzo?? en dan een keer in zoveel tijd als je vrij hebt naar nederland gaat.
Volgens is het wel cool in het buitenland werken. Het neemt alleen wel veel voeten in de aarde om dat te regelen. Hoelang moet je eigenlijk stage lopen?
Groetjes karason

Hey Karason!

Als ik in Bodrum als hostess ga werken denk ik dat de reisorganisatie wel woonruimte kan regelen. Daar ga ik tenminste wel vanuit. Ik denk niet dat ik tussendoor naar huis kan gaan, want als het seizoen loopt van mei t/m oktober heeft het niet zoveel zin. Denk ook niet dat ik lang genoeg vrij zal hebben…
Ik moet een heel jaar stage gaan lopen, en wil dan van juli tot en met oktober in het buitenland en daarna in Nederland stage gaan lopen.

Maar als jij daar gaat werken moet je er natuurlijk ook wonen, maar dat zal denk ik ook wel een beetje ´geregeld´ worden door je werkgever, of niet?

Groetjes Dyonne.

Hoi Dyonne,
Echt leuk hoor als het allemaal geregeld kan worden. En heel erg spannend want het is toch heel anders daar.

Ik weet dat zoals bij mijn vriend is gewoon kost en inwoning geregeld en betaald wordt. Normaal is het zo dat je dat als stel ook samen een appartement krijgt. Eten en drinken wordt ook betaald. Dus laten we het hopen. Het lijkt me wel het minste wat ze kunnen doen.
Ik denk dat ze dat bij jou vanuit nederland gaat makkelijker denk ik.

Groetjes karason