Hey hallo, ik ben nu net voor de 4e keer naar turkije geweest en weet nu 10000% zeker dat ik daar wil werken, kent iemand bureau’s die ik kan benaderen, of kent iemand mensen waarbij ik aan de slag kan?
het liefst in de regio van bodrum, (gumbet, Bitez)
en de funktie maakt niet zoveel uit, entertainment, horeca, verkoopster, ik heb in alles ervaring!
ben zelf al flink op zoek maar meer opties zijn altijd welkom!
@ Angel_4_U: Ik woon in İçmeler en ik werk het hele zomerseizoen (Begin Maart tot half November) als Mini-Club Entertainer in een groot hotel in Marmaris!
Ik vind het werk echt heel erg leuk maar wel vermoeiend!
Om 09.30 uur in de morgen hebben we meeting en daarna starten we meteen tot 's avons/'s nachts 00.00 uur (2 keer pauze, 1 keer om 12.30 en een keer om 17.30), daarna hebben ze nog een disco tour maar ik hoef gelukkig niet mee omdat ik kinder entertainer ben!
De eerste maand geen vrij en daarna 1 dag in de week, de sport entertainers hebben maar een halve dag vrij!
Het salaris is echt niet veel!
Maar als je dit echt heel graag wilt dan moet je dat zeker doen want het is echt een hele ervaring en ik heb het echt super naar mijn zin!
Mijn advies aan jouw is om gewoon wat hotels aan te schrijven, het meerendeel is dolsgellukig met een Nederlandssprekend meisje in hun team!
Ik wens je heel veel succes met het vinden van een leuk baantje!
Groetjes…
Çiçek… Wat jij vertelt is precies wat ik later wil doen…
Ik loop nu stage op een basisschool ( groep 1/2 ) en ik heb het er echt zo naar me zin… dat ik zeker iets met kinderen wil gaan doen…
En het liefst nog in Turkije…
Mijn vriend werkt ook in een hotel in Turkije… duss mijn plannen zijn al gemaakt… Alleen ben ik nog iets te jong om dat nu al te gaan doen…
Hoe oud moet je precies zijn ?? weet jij dat toevallig…??
Ik weet het ZO zeker, ik ben nu 4 keer dit jaar in turkije geweest, waarom zou ik er dan niet gaan werken en wonen(tijdelijk) steeds terug gaan levert mij niets op, alleen depressie, en verdriet.
Ik heb geen vriendje daar alleen ik ben verliefd op het land zelf.
Ik heb gewoon een sterke drang er steeds weer naartoe te gaan, lijkt wel verslaving!
En ik heb nu een goede baan waarvan ik salaris achterhou om daar ruimer te kunnen leven.
IK MOET IK MOET IK MOET!
en moet ik dan gewoon brieven naar hotels van daar sturen?
en als ik in de horeca of in een winkel wil werken? hoe kan ik daar komen?
naja kinder entertainent kan ook wel…
@ Yoella: Nou ik weet niet hoe oud jij bent maar ik ben 18 jaar en woon en werk dus nu in Türkiye!
Het was wel een hele stap maar ik heb het hier super naar mijn zin!
Mijn vriend en ik wonen samen in İçmeler en werken dus allebei in de zomer en in de winter werk ik door en hij gaat naar school!
Maar in mijn entertainment team is de jongste 17 jaar!
Dus nogmaals ik weet niet hoe oud jij bent maar ik vind het echt super leuk werk…met kindertjes van overal vandaan…In het hoogseizoen met die warme temperaturen is het wat minder maja, je mag gewoon zwemmen enzo!
Ik wens je heel veel succes met je verdere werk en heeş veel geluk samen met je vriend!
Groetjes…
@ Angel_4_U: Als je het echt zo graag wilt dan moet je dat zeker doen!
Ik denk dat het het beste is dat je gewoon naar de plaats toe gaat waar je wilt werken en dan een hotel binnen loopt waar je wilt gaan werken en gewoon zeggen wat voor een werk je graag wilt doen en of dat dus mogelijk is, dikke kans dat je meteen de dag erna kan beginnen!
Zo was dat met jongens/meisjes die in het hotel waar ik werk om een baantje kwamen vragen, de meeste sliepen ook in het hotel, gratis verblijf en eten en drinken enz.
Heel veel succes!
Groetjes…
Ik ben bijna 16… duss ik denk dat ik nog een tijdje moet wachten…
Maar dat wat jij nu doet… Wil ik dus ook graag gaan doen…
En ik denk ook dat het een stuk makkelijker is… omdat me vriend in een hotel werkt…
@ Yoella: Super leuk om te horen dat je dat werk ook heel graag wilt gaan doen en het is echt heel erg leuk werk!
Inderdaad, 15 jaar is nog wel erg jong!
Ik ben 18 jaar en dat vond iedereen al erg vroeg om daar te gaan wonen en werken!
Ik heb mijn vriend leren kennen toen ik 15 was!
We zijn nu al dik 3 jaar samen en ik wilde gewoon echt hier met hem samen wonen!
Nu wonen we dus samen in Türkiye en ik heb het hier echt super naar mijn zin!
Ik wens je heel veel sterkte in de toekomst met je vriend!
Groetjes…
ja ik ben nu 19, maar het seizoen in bodrum enzo stopt in november, en begint pas weer in eind april begin mei, hoelang van tevoren raad je me dan aan daarnaartoe te gaan?
@ Angel_4_U: Ik zou eind April gaan!
Dan begint het toerisme al op gang te komen en dan kunnen ze bijna overal mensen gebruiken, vooral als ze Nederlands en Engels en dan misshien ook nog wel Duits/Frans of misschien ook wel Turks spreken!
Ik spreek Nederlands, Engels, Duits en mijn Turks gaat nu ook redelijk goed dus werk was voor mij geen probleem!
In Marmaris/İçmeler zou ik je wel kunnen helpen met iets leuks te vinden!
Veel succes met het zoeken van een leuk baantje!
Groetjes…
Cicek, ik wil volgende zomer ook dolgraag in Marmaris werken in een animatieteam. Maar omdat ik dit jaar eindexamen doe ben ik pas vanaf begin Juli beschikbaar. Een voordeel is wel dat ik niet gelijk wil doorstuderen dus tot het einde van het seizoen kan blijven.
In welk hotel werk jij? En welk hotel in Marmaris kan je me aanbevelen?
Groetjes…
@ Room: Bijna alle hotels in Marmaris/İçmeler werken met JOKER Entertainment!
Als je van het strand houd moet je zeker naar Emre beach gaan, dat hotel ligt aan het strand, daar entertain je dus ook en in je pauze mag je daar dan ook gewoon zwemmen!
Andere hotels zijn Emre, Pineta Club, Pineta Park Deluxe enz…
Je kunt ze gewoon vinden en aanschrijven!
Het lijkt mij geen probleem als je in Julie komt, vele entertainers kwamen nog veel later!
In alles Joker entertainment hotels heb je gratis verblijf in het hotel, gartis eten en drinken enz.
Werkuren zijn wel veel en vrijtijd is er dus bijna niet ook wat je verdient is heel weinig!
Maar mijn ervaring is dat ik het super vind om te doen!
Heel veel sterkte!
Groetjes…
Heey!
Onwijs bedankt voor je reactie.
Dat het lang werken is en weinig verdient wist ik inmiddels al, maar ik doe het niet om veel geld te verdienen, maar omdat het me een superleuke ervaring lijkt!
Dat van JOKER entertainment wist ik inderdaad ook. Ik heb het bedrijf proberen op te zoeken op internet, maar heb niets gevonden.
Ja het is echt een hele ervaring!
Het bedrijf opzicht kun je ook niet op het internet vinden!
Gewoon een hotel wat je leuk vind aanschrijven!
Heel veel succes met het vinden van een leuk baantje!
Groetjes…
ff een vraagies. Als je een hotel aanschrijft in turkije. Is het dan zo dat ze dan vaak geen antwoord teruggeven?. En wat is het handigst een personelijk email naar het hotel of een brief sturen. Ik heb nu beide gedaan voor een stageplaats, maar ze antwoorden niet terug.
Of heeft iemand nog anders tips voor beste manier om een stageplaats te vinden in turkije bijv. in eenHotel. Heb wel al 3 brieven terug van nederlandse to, maar als dat bijvoorbeeld niet door gaat dan wil ik graag stage lopen in een hotel.vandaar de vraag om tips.
Ik denk dat het het beste is dat als je eenmaal in Türkiye bent om dan werk te gaan zoeken!
Het gaat hier allemaal niet zo officieel en als je misschien ergens via e-mail bent aangenomen en je komt een half jaar later dan heb je dikke kans dat ze geeneens weten wie je bent!
Maar nogmaals dat zou ik doen!
Ik denk dat dat gewoon het beste is!
Werk vind je in het hoogseizoen in een drukke vakantieplaats genoeg!
Heel veel succes verder!
Groetjes…
Maar je kan toch niet zomaar naar Turkije gaan en daar werk zoeken. Dan moet je in nederland toch eerst voor een werkvergunning en een visum zorgen. Ik kan het mis hebben, maar volgens mij kom je een land niet zomaar in als je geen retour vliegticket hebt geboekt.
Weet jij hier iets over?
Ik ben naar Turkije gekomen zonder retourticket, gewoon een enkele vlucht!
Het visum koop je gewoon bij aankomst op het vliegveld, wil je langer dan 3 maanden blijven dan ga je gewoon een dagje naar Rhodos met de catamaran, echt geen probleem voor een keer en dan ben je een half jaar daar!
Als je in een hotel gaat werken heb je meestal geen werkvergunning nodig!
Maar je moet doen wat jou het beste lijkt en wat voor jou het beste is!
Ik heb gewoon een goede globetrotter verzekering die mij volledig dekt!
Veel succes verder!
Groetjes…