Beste vrienden,de kans zit er in dat ik Indonesie een bezoekje ga brengen eind van het jaar(trouwen)Ikzelf ben nog “nooit” in dit prachtig land geweest,dus ik ben een leek*Mijn vraag aan jullie wat is er allemaal tezien in dit prachtig land?vb:landschap,eten,verplaatsingen,accomodaties!Wat moet ik zoal opletten ,tijdens mijn verblijf aldaar?graag jullie reacties en bedankt bij voorbaat! gegroet:georgessiam.:chin:
Hallo zo op huwelijksreis naar het mooie indonesie.
Tips vind ik Bali met name jimbaran prachtige hotels en vis eten op het strand.
Sanur vind ik heerlijk relaxed mooie hotels daar zijn voor mij parigata villas
en tjandung sari. Eten vind ik bij de markt het allerbeste niet romantisch maar wel heerlijk en vers.
Dan hebben we al diverse mooie dingen gedaan tanah lot tempel in de zee.
West bali vind ik mooi en ongerept. Vooral de omgeving van pemuteran in de oerwouden rond lopen.
Ook vinden wij lombok heel mooi nog niet zo toeristisch als bali maar wel super.
Senigig in lombok hotel puri saron en in kuta coralia novotel. Ook de gili eilanden zijn een aanrader. Je kunt gemakkelijk met de boot van Padang bay naar lombok.
Voor vragen kun je me altijd mailen wij gaan in aug weer.
gr cilleke:dag:
Bedankt voor je reactie Cilleke!Heb al nuttige info gevonden in je berichtje!Hoe is het openbaar vervoer in Indonesie,goedkoop?en hoe zijn de wegen aldaar,goed bereidbaar?(auto)gegroet:georgessiam.:chin:
Openbaar vervoer zijn bemos kosten bijna niks brengen je overal naar toe maar wel primitief voor een lange tocht.
Daar kun je het beste een auto met chauffeur pakken kosten ongeveer 25 a 30 euro per dag.
Een hele goede zit in sanur bobby email is bobbybalitour@yahoo.com.
Verder zijn de wegen in bali erg slecht en veel verkeer links allemaal brommertjes. Ik raad aan er niet zelf te rijden. Hoop dat je hier iets mee kunt.
Gr cilleke
beste georges-vergeleken met Thaild hier is het
goedkoper tot veel goedkoper, behalve bier, vanwege muslim