ik heb een turkse vriend en ik ga de zomer een paar maanden naar hem toe.omdat zijn moeder geen engels kan wil ik turks leren.wie kan mij helpen!!!
Sweet_girl82@live.nl
Hoi kimcetinkaya1. Leuk dat je turks wil gaan leren. Ben op dit moment een cursus begonnen aan de volksuniversiteit. Alleen is het moeilijker dan ik al dacht. Op dit moment ben ik in turkije en pik er nu wel af en toe woorden uit. Maar om binnen ruim een half jaar dit te leren hoop ik dat je een talenknobbel hebt en snel woorden kunt leren. Want het valt mij toch wel tegen. Alleen zal ik het wel moeten omdat ik volgend jaar bij mijn vriend in Turkije wil gaan wonen.
En zoals iedereen hier zegt die ik ken: doe het rustig aan. Je gaat het pas echt leren als je hier komt wonen.
İk hoop dat ik je niet ontmoedigd heb en daarom heel veel succes.
hallo Kimcetinkaya1,
Om goed Turks te kunnen leren,moet je echt in Turkije zijn.
Of je moet goede Turkse vrienden hebben,die je het willen leren.
Even een tip,als je wel eens emuled,moet je onder alles even cursus intypen,en dan Turks van eurotalk voor beginners downloaden,zit ook spraak in,om de uitspraak te leren.
Ikzelf kom al vanaf 1972 in Turkije,en ik heb het al als kind geleerd,ook via de Turkse muziek,omdat je dan in je omgeving ga vragen wat de betekenis is van de liedjes.
Groetjes
Antoine