Vertaalhulp gezocht

Hallo allemaal,

kheb een vraagje ik heb sinds 5maanden een turkse vriend heb namelijk animatie gedaan in turkije dat was egt super en daar heb ik Engin leren kennen, hij zat bij mij in het team en het klikte al vanaf het begin

Nu ben ik daar dus 5 maanden geweest en ondertussen alweer 3 weken thuis en mis hem elke dag een btje meer. we bellen 3 tot 4 keer per dag en smsen ook egt VEEL :hihi: ik ben nu turks aant leren ma tis best moeilijk. ik heb een aantal liedjes op me computer staan ma weet niet precies wat der allemaal gezongen word. is er miss iemand die voor mij de volgende tekst zou willen vertalen:

Denizler durulunca
Isiklar kapaninca
Unut yiktigin günleri
Gel gir rüyama

Bembeyaz bir söz ol
Unuttur kendini
Utandirma özlemi
Gel gir rüyama

Sen bir meleksin meleksin
Herseyi afferdersin
Sen bir meleksin meleksin
Herseyden güzelsin

Uzun bir sessizlik ol
Bekleme sözleri
Raziyim susmaya
Gel gir rüyama

alvast bedankt
Groetjes Jenna

ps iemand een tip hoe ik snel en goed turks kan leren???

Naar Turkije gaan, zover mogelijk binnenland (liefst in de bergen) en je daar opsluiten met een Turkse familie ! Volgens mij kan je niet beter leren dan daar ! :unibrow:

Bedankt voor de tip :nod: mijn vriend woont in istanbul daar ga ik binnenkort heen das helaas neit diep in de bergen haha

Misschien via Tomer universiteit . Je leert dan Turks via het Tömer Universiteit in Turkije. Je gaat 4 of 8 weken naar school. Er zijn verschillende plaatsen waar deze cursussen gehouden worden
http://www.tomer.ankara.edu.tr

das een goed plan besmile kga morge ff navraag doen :D:D thnx

mijn cursus ;)… :slight_smile: ik kan je turks leren

tomer is erg goed en heel leuk, ben er ook geweest vorig jaar