ik ben kelly en ik ben op dit moment bezig met een opleiding voor international tourleader.
nu heb ik een probleem omdat je bij bijna alle touropperators boven de 23 moet zijn om daar te werken als standplaatshost zou ik meer kans op een baan hebben als ik de taal erbij zou spreken.
ik ben al een tijdje bezig om het uit een boekie te leren maar dat werkt niet dus wie kan mij helpen???
ik woon in omgeving rotterdam
Ik woon wel niet in Nederland maar ik heb en ben nog steeds bezig met een cursus Turks. Ik weet niet of jullie in Nederland ook de reeks van Assimil hebben, maar ik heb een cursus Turks met een Assimil boekje geleerd, en dat gaat vrij goed.
Na een basiskennis kan je best zoveel mogelijk Turkse mensen opzoeken, zijn er geen Turkse verenigingen in Nederland ?
Misschien helpen die jou graag verder en hebben zij wel tips voor je.
Ik ben ook bezig met een cursus Turks via de NTI, gaat goed en is goed te volgen. Wel moet je goed op de hoogte zijn van de Nederlands grammatica, anders wordt het moeilijk.
Verder veel Turks praten en het liefst met ‘echte’ Turkse mensen. Ik merk elke keer weer dat als ik in Turkije ben dat het in het begin net lijkt of ze Chinees spreken maar na een paar dagen begin ik het weer te volgen! Het is een moeilijke taal, met super veel achetrvoegsels en rare regels…dus…heeeeel veeel succes ermee!
Groeten Lianne