Gelukkig weet je nu dat je met hem niet naar Thailand moet gaan! Maar Thailand blijft een fantastisch land hoor…
Je kunt op basis van 1 vrouw en op een onzin reactie van ene auden die we daarna niet meerhebben gezien, alle thaise vriuwen veroordelen of thailand. Jou vriend gaat toch ook niet vrijuit?
Daar heb je zeker gelijk in hij gaat ook niet vrijuit maar hoe kan ik nu het vertrouwen terug zoeken in het land waar ik ooit wilde gaan wonen en sterven
Door er weer heen te gaan dan weet je weer waarom je in thailand wil wonen daar ben ik van overtuigd anders heb je je wel erg makkelijk uit het veld laten slaan
ochja baco zoals ik gelezen heb voor een vrouw alleen is thailand moeilijker dus daar denk ik dan ook op he en helemaal alleen is ook niet zo plezant he en dan hem tegen komen met zijn vriendin en ik doen alsof ik zijn zus ben kweet niet hoor maar denk dat dit niet ideaal is
Zeg Hilde, nu ben ik toch benieuwd. Hoe lang ben je al samen met die vriend? en hoe lang hebben jullie het plan al om daar samen oud te worden?
5 jaar samen en 5 jaar die zelfde droom
die we samen gingen delen
waarom?
5 jaar is toch al een behoorlijk tijdje, maar geen lang leven samen, dat nu opeens in gevaar komt. Ik zou aan die man geen woord meer vuil maken. Heb je geen vriendin om lekker mee op vakantie naar Thailand te gaan? En waarom zou je naar de plaats gaan waar hij woont? Het land is groot en je hoeft hem nooit meer tegen te komen!
het zit zo nunu ik ben al een verhuisd voor hem en mijn vrienden en werk achter gelaten waar ik nu woon zit ik ergens goed en dicht bij het werk maar het is zijn huis en ik zou er mogen in blijven wonen tot volgend jaar en dan is het de bedoeleing dat ik naar ginder zou gaan omdat hij me een beter leven zou willen geven
geen leven waar je hard moet werken en knokken om ergns te raken
ik zou van hem dan afhankelijk zijn omdat hij inkomsten zou hebben maar dan moet ik aanvaarden dat hij met die vrouw is en dat is voor mij denk ik niet mogelijk Als ik zie hoe hij zit uit te kijken voor een mailke van haar dan is dat al voldoende voor mij dan moet hij niet beweren dat hij mij nog graag ziet en dat hij voor haar niets voeld dat het alleen maar is om ginder te raken dat ik het positief moet aan zien
maar hoe kun je zoiets nog positief aan zien ???,het vreed aan mij
Van zo iemand moet je beslist niet afhankelijk willen zijn. Beter hard werken en trouw zijn aan je eigen gevoel, dan dat je straks de “zus van de baas” tussen de meisjes van plezier zit uit te hangen!
jah nunu sederd gisteren weet ik nu welke bar het is dat hij wil open houden en dan vraag ik me af hoe zij het zal doen of ze ook zo goedkoop met imand naar bed zal gaan
ik heb het er moeilijk mee dat het zoiets is die hij wil openhouden
Hilde,
Het wordt tijd dat je je eigen leven gaat leiden,als je met teveel vraagtekens zit,dan kan je best deze relatie stoppen.
Weet wel dat het pijn doet,maar je zult van je hart een steen moeten maken.
Zelf had ik ook een relatie van meer dan 6 jaar met een thaise schone,die abrupt is afgesprongen.
Kwel je zelf niet zo,sla deze bladzijde om en zoek iemand die het wel goed met je meent.
Beste brave Hilde, als ik het allemaal een beetje goed heb kunnen volgen, heb jij dus al 5 jaar een vriend en al 5 jaar delen jullie samen dezelfde droom: Leven en sterven in Thailand.
Waarschijnlijk is het jouw vriend ontgaan, dat JIJ er van uit ging dat je dat samen ging doen.
Als ik het goed begrijp, heeft je vriend nu een leuke Thaise ontmoet waarmee hij verder wil, maar wil hij aan de andere kant de belofte aan jou waarmaken.
Gedurende de laatste 5 jaar heb je alles al eens opgegeven voor hem en dat ga je nu weer doen, en wat iets meer zij: Je mag hem delen met een andere vrouw.
Als iemand dat aan mij zou voorstellen…tja!
Geloof me maar dat dit niet gaat werken en het volgende zal gebeuren: De Thaise zal je vriend financieel uitkleden en jou daarbij, of je wilt of niet…je houdt tenslotte van je vriend en je zult hem niet laten zakken.
Na een niet al te lange tijd zijn jij en je vriend platzak en zal de Thaise vertrekken en jullie berooid achterlaten.
Het feit trouwens, dat je vriend dit voorstelt of in ieder geval verwacht dat dit ooit goed zal gaan, zet mij zeer aan het twijfelen aan de gevoelens voor jou vanuit dit heerschap.
Beste schrijfster,
Zie er vanaf doe er niet mee aan mee, vergeet zijn ideeen, hij wil alleen geld voor zijn nieuwe maatje, zie er vanaf, pas op met sommige dure Thaise dames, willen alleen duur door het leven, je onderhoudt zo haar hele leven, en haar familie, vinden ze normaal, en kennen de Europese euro erg goed, veel Bathjes voor 1 euro, alleen in zee gaan met Thaise mensen met een vaste job.
nu heb ik een grote vraag zijn thaise vrouwen enorm jaloers??? want volgens ik hier uit kan maken met gesprekken met mijn vriend is er nu al ambras omdat hij op facebook zit en stled ze zij haar wetten en volgd ze hem op facebook met wie en wat hij doet
inderdaad thaise vrouwen kunnen heel jaloers zijn, heb dit zelf mogen ondervinden, en dit tijdens men verlof in december 2011.Als ze het echt menen met je, doen ze alles om je voor zich alleen te hebben.
groetjes
Eric
dus niet een echt goed vooruitzicht zoiets
Veel succes, Hilde! Je slaat je er wel doorheen hoor! Gelukkig heb je dit alles tijdig ontdekt!
Veel liefs,Nicole
Eef weet wel wat je formeel kan doen!
Stap 1: Ga eens kijken bij de Ambassade van Thailand in Den Haag, hier staat veel informatie over expats en mensen die bijv. gaan werken of stage gaan lopen bij bjv. een Hotel in Bangkok. Het is vrij moeilijk om een vaste betrekking te verkrijgen, er worden vrij strenge eisen aan gesteld.
Stap2: O.a. financiele gegoedheid(je moet je vijf jaar zelf kunnen onderhouden, maar kijk eens bij goede advocatenbureaus voor ***niet thai ***in Bangkok, kun je vinden via zoeken naar: SIAM Lawyers, dan vind je daar een heleboel informatie, het is niet gemakkelijk.:dag:
wij zijn wel belgen he dus kunnen we niet naar de thaise ambasade gaan en hier in belgie geven ze niet echt goede informatie
wie is eef???