wie kan mij raad geven

jij ook een fijne zondag single:zon02:

Pfff zit het zo eens te lezen maar er staat weer een hoop onzin tussen van sommige. Maar goed iedereen heeft recht op zijn eigen mening,het enige wat ik vraag is onderbouw je verhaal goed.

hoe bedoel je met onderbouw je verhaal goed?

hilde als je nou eens het hele onderwerp goed na leest dan zul je begrijpen dat rik waarschijnlijk auden bedoelt die onzin heeft geschreven, en auden hebben we daarna niet meer gezien.

achzo en ja je hebt gelijk die hebben we niet meer gehoord

Beste Hilde,

De vraag die vooral bij mij blijft hangen is: waarom zo’n haast?

Ten eerste komt het over alsof hij haar op vakantie een keer heeft gezien en nu met haar wil gaan samenwonen. Dat lijkt me een beetje overhaast en ja, dat zeg ik als iemand die ook getrouwd is met een buitenlandse.

Maar belangrijker, waarom zo’n haast met het bedrijf? Zij kan het toch gewoon zelf runnen en na een tijdje misschien het bedrijf samen runnen. Dat is waarom er vooral veel alarmbellen gaan rinkelen. Oplichters proberen altijd mensen te haasten; snel, snel, dan hebben mensen geen tijd om na te denken. Als zij een leven samen voor zich zien (waarom ga je anders naar Thailand verhuizen; niet voor een zomerliefde), waarom moet alles dan stel op sprong?

hij heefd ze leren kennen in het guest house die zij runt met haar vriend en die hebben 2 zaken al samen maar ze is haar vriend beu zegd ze dus had ze haar oog laten vallen op hem en wil ze daar nu meer mee .Volgens de laatste bronnen zouden ze hij nog wat wachten tot rond oktoer en een goede lokatie zoeken in die tijd samen met haar om een zaak te runnen en zien of het klikt tussen hun bijde om een relatie op te bouwen want nu maakt ze hem zot met de woordjes I love you en mis you maar is dat wel gemeend he volgens zijn gevoelens meent ze het wel echt maar ik heb er mijn twijfels over en zeker daar ze nog maar pas een nieuwe zaak geopend hebben sedert augustus de andere is van in 2007 of 2008en die twee zaken staan op haar zoon zijn naam en die vriend van haar en nu wil ze een zaak op haar naam hebben en op die van mijn vriend

groetjes Hilde

[quote=“hilde_50, post:47, topic:103121”]

hij heefd ze leren kennen in het guest house die zij runt met haar vriend en die hebben 2 zaken al samen maar ze is haar duitse vriend beu zegd ze dus had ze haar oog laten vallen op hem en wil ze daar nu meer mee .ze hebben wel de laatste week veel gepraat volgens hem he en dan ook in bed geduikeld jah wat anders Volgens de laatste bronnen zouden ze nog wat wachten tot rond oktober en een goede lokatie zoeken in die tijd samen met haar om een zaak te runnen en zien of het klikt tussen hun bijde om een relatie op te bouwen want nu maakt ze hem zot met de woordjes I love you en mis you maar is dat wel gemeend he volgens zijn gevoelens meent ze het wel echt maar ik heb er mijn twijfels over en zeker daar ze nog maar pas een nieuwe zaak geopend hebben sedert augustus de andere zaak is van in 2007 of 2008en die twee zaken staan op haar zoon zijn naam en die vriend van haar en nu wil ze een zaak op haar naam hebben en op die van mijn vriend en dan nog het sterkste is dat ik zijn zus zou zijn volgens dat hij het uitgelegd heefd aan haar want ze mag niet weten dat hij een relatie heefd of had met mij

groetjes Hilde

hello, ben 4 weken terug van thailand met spijt in mijn hart dat ik dit mooie land moest achterlaten.Was trouwens de eerste keer dat ik naar thailand ging.iedereen verwittigde me dat ik een cultuurschok zou hebben, ja heb een cultuurschok gehad niet met het binnenkomen van dit mooie land ,maar met het terug komen in onze westerse wereld.Ik hoop zo vlug mogelijk naar thailand terug te keren .de warmte,de vriendelijkheid van deze mensen straalt er vanaf,van het weinige dat de mensen daar hebben delen ze nog met je.
Heb moeite om mij terug aan te passen in deze westerse wereld zelf na 4 weken terug thuis te zijn.
Na mijn terugkomst heb ik wel veel commentaar gehad en ondervind dat de westerse mens veel vooroordelen hebben over thailand. Meestal door mensen die er nooit zijn geweest.Heb maar van een ding spijt … dat ik nooit vroeger naar thailand ben gegaan.:

Warme groetjes
Eric

Ik heb de hele draad doorgelezen maar vraag me af of je nog steeds een relatie met die vriend hebt. Als jij als “zus” aangemerkt wordt, waar moet die “zus” dan wonen? En wat blijft er over van jullie droom om samen naar thailand te gaan om er samen oud te worden?

Of die Thaise vrouw het goed met je vriend meent is eigenlijk niet zo van belang. Ik vind de manier waarop hij jou behandelt ronduit lousy!!!

eindelijk iemand die snapt hoe ik me voel nu
de zus zou ergens anders wonen dus niet in hetzelfde huis
voorlopig hebben we nog een relatie wat je een relatie kan noemen maar als hij vertrekt dan zou hij willen dat ik met het verlof zou gaan om te zien of ik het leven daar ook zou aan kunnen maar blijkbaar snapt hij niet hoe ik me dan moet voelen om hem samen met die vrouw te moeten zien en ik me dan moeten voordoen als zijn zus dat is bijna onmogelijk.mijn gevoelens zijn niet weg voor hem dus hoe zou ik dan kunnen zoiets aan zien en de droom die is voor mij niet echt positief meer dan zou ik er alleen moeten voorstaan in thailand in ieder geval als ik zie hoe kontent hij is als ze hem mailkes stuurd en dat zijn er 3 tot 4 per dag dan zie ik hoe hij opfleurd en dan als ze dan op skyp zitten samen dan hoor ik hoe die lacht en lief is tegen haar wat zeer kwetstend is natuurlijk .Elke keer zegd ze tegen hem dat ze NIET wil trouwen maar waarom zegd ze het dan telkens opnieuw weer ? Omdat ze wel wil trouwen met hem een trucje van een vrouw?? Zo dom ben ik nu ook weer niet.In ieder geval ik zie het niet echt positief meer in tussen ons ik vrees dat ik hem kwijt ben aan haar alhoewel hij zegd dat hij geen gevoelens heefd voor haar maar wel voor mij maar dat hij haar nodig heefd om zijn lang visum te verkrijgen en daar een zaak op te starten
ik weet het allemaal niet meer nu en zie mijn toekomst zo niet echt rooskleurig meer in

groetjes XXX

Laat je niet foppen door de glimlach van de thai.

Die Thaise vrouw denkt alleen dat hij een “zus” heeft. Die kan je dus niets kwalijk nemen.

Ik snap dat je gevoelens hebt voor je vriend, maar hij is dat dus echt niet waard. Zie dat je van hem afkomt. Dan kun jij voor jezelf weer een nieuwe droom waarmaken.

Het zal vast heel moeilijk zijn, maar op de lange duur is het minder pijnlijk dan als “zus” van je geliefde door het leven te gaan in Thailand!

Heel veel sterkte gewenst!

Ik moet wel zeggen dat je vriend zich al aardig thaise methodes heeft aangeleerd gebeurt in thailan regelmatig dat een vrouw zegt dit is mijn broer en later blijkt het haar man te zijn

hallo hilde
nou meid laat je vriend gaan
verbreek de relatie met hem.
beter een pijn dan de rest van je leven spijt
laat hem gaan dan vind hij het vanzelf uit
als je nu al moet liegen voor hem
hoe zie je dan een toekomst met hem.?
je zegt dat hij op skype en al zit met haar
terwijl hij met jou een relatie heeft.
zou zeggen dumpen en niet meer terug nemen.
want hij zal ervaren wat hij heeft opgegeven
wees verstandig meid ga niet met hem mee
je zult alleen een hele hoop pijn en verdriet krijgen
geloof me maar ik spreek uit ervaring
ik was 34 jaar getrouwd nu hier gescheiden
en het is niet gemakkelijk vooral niet als vrouw alleen in thailand
dan zul je heel sterk in je schoenen moeten staan…
veel sterkte en wijsheid gewenst.

thx allemaal dat jullie het snappen hoe ik me voel ik heb nu maar 1 vraagje meer en dat is een thaise vrouw die telkens bij gesprekjes met hem of mailkes zegd dat ze niet wil trouwen is dat dan echt niet willen trouwen of doet ze maar alsof en wil ze zeker met hem trouwen?

Tja, ik denk dat alleen zij dat weet. Maar wat zij wel of niet wil is eigenlijk helemaal niet van belang. Het gaat erom, dat jouw vriend de hele tijd met een andere vrouw aan het mailen en skypen is…

daar heb je gelijk in en volgens hem is dat alleen maar om in thailand een visum voor een jaar te bemachtigen omdat zij daaraan kan raken zonder problemen maar wat mag ik nog geloven he

Ze wil niet trouwen, ze wil alleen zijn geld. Als ze getrouwd zijn is er een binding en wordt afscheid over 6 maanden als hij blut is moeilijker.

ik zou moeten positief denken over thailand maar ik kan het niet voor het ogenblik en zeker niet over de thaise vrouwen en nu weet ik welke bar hij open wil houden tsssssssssssss een bar met meisjes