wie kan mij raad geven

Ik denk dat hilde de raad wel wil aan nemen maar haar vriend niet

@auden wat heb je in die 3 jaar gedaan in thailand, niet met thai omgegaan denk ik want anders was je wel beter geinformeerd

ik wil de raad aan nemen maar mijn vriend niet want nu ziet hij alles heel rooskleurig in en zijn bedoeling is daar definief te gaan wonen en als hij een zaak uit de grond gestampt heefd dat ik dan zou nagaan
maar ik vertrouw niet hewant per slot van rekening loopt ze wel met mijn vriend weg he want een zakenpartner is blijkbaar een bedvriend ook daar en iemand delen doe ik nu wel niet als hij zegd dat hij ze vertrouwd en aanvoeld dat ze alles meend dan heb ik geen nadere keuze he en zal mijn droom dan maar moeten opdoeken zo zie ik het nu hij zegd dat hij er zeker van is dat ze bij hem zal blijven daar ze voor hem moet werken als zakenpartner voor haar pre want anders is ze haar pre kwijt he
de twee andere zaken waar ze al inzit met die duitser zijn van haar zoon en liggen in patong phuket dus nu doet ze het voor haar dus op haar naam dus zit ik ergens juist zeker? of niet

Hallo Hilde,neem aub. de goede raad van Steven & Single aan, die vriend van jou komt je wel weer achterna binnen een half jaar want dan is hij blut. Groetjes Henk V

dat snap ik dan niet dus ze steekt er niets in van geld he dus hoe kan ze dan mijn vriend leegpluimen?die 51 % is zowie zo van de thaise zonder dat ze er iets moeten insteken of ben ik verkeerd?

Hallo Hilde, zo gaat dat in thailand de buitenlander(Farang) betaald alles en mevrouw krijgt 51% zonder 1 cent uit te geven. Groetjes Henk V

oke maar als ze hem zou leeg pluimen dan heeft ze zelf geen inkomen meer he of ben ik nu zo lomp om niet te begrijpen???dus als zei vertrekt na die zaak open te doen is ze haar job kwijt maar mijn vriend zit toch nog in de zaak? want hij is toch werkgever

Dan heeft ze nog altijd die 51% aandelen in het bedrijf…
Je vriend ziet nu alles door een roze bril…hij zal niet de eerste zijn die berooid terugkomt…

oke nu snap ik het en ja hij ziet alles door een roze bril want nu is ze zijn god ze doet er alles voor

en nu valt alles in elkaar haar duitse vriend heefd 2 zaken daar op de zoon zijn naam
de eerste zaak is 3 jaar open en ze hebben een nieuwe zaak geopent sedert augustus 2011 dus zeer recent open en nu dumpt ze hem omdat ze teveel moet werken volgens haar

hoe kan je dan als westerse maan weten dat een thaise vrouw het nu echt meend met jou en dat het niet om het geld ga???,

:chin:Nederlandse vrouwen kunnen soms net zo vals zijn .maar als het echte liefde is kan je ook mooie dingen bereiken in Thailand .:thailand::cambodia:

@auden had gehoopt dat je nog zou reageren maar dat kan ik zeker wel vergeten

op wat reageren???,kan effen niet volgen nu en goede avond van uit het belgenland

auden deed een een paar beweringen die onzin waren en toen zei auden dat ze 3 jaar in Thailand had gewoond nou ik vind het dan vreemd die beweringen als je er 3 jaar hebt gewoond.

Dus daarom vroeg ik om een reactie van auden

Ik betwijfel het, anders had ze dat in haar eerste posting wel aangegeven, en niet ‘mijn zus en haar man wonen al 7 jaar in Thailand’…

en het werd stil nadat ik had geantwoord ik woon er nu 7 jaar, op audens opmerking ik heb er 3 jaar gewoond en nu jij.

Maar we moeten afwachten of auden nog eens komt checken en de onzinnige opmerkingen onderbouwt

Ik heb goede informatie en info gekregen van mensen hier op het forum!

Je gezonde verstand gebruiken en als je dat niet hebt een leugendetector aanschaffen.

1 like

nou hoop dat je er ook iets mee doet hilde
veel sucses gewenst en veel wijsheid

dat kun je niet weten van te voren hilde
je hebt ook goede vrouwen erbij
en je hebt degene die alleen een atm machien zien
in een farang de farang weet waar hij aan begint
als hij tenminste de cultuur kent van de thaise vrouwen
wat er vele dus niet kennen.fijne zondag :dag: