Wie kan mij helpen?kan je van koh chang naar suratthani

is het mogelijk om in 1 dag vanaf koh chang via bangkok de nachtrein te nemen richting suratthani. Vanaf daar de volgende ochtend te vertrekken naar khao sok??Of zijn er andere opties?

Dank je wel alvast gr Ellen

Ik weet niet precies hoe laat de nachttrein vanuit Bangkok vertrekt. Het is zorg om dus op tijd in Bangkok aan te komen, ik denk dat je toch snel 6 uur onderweg bent. Anders is het ook mogelijk om de nachtbus vanuit Bangkok te nemen of een vlucht met air asia.

Dank je wel vor je reactie. Ja de vlucht is erg duur. We zitten dan net na oud en nieuw. Geloof 200 euro. De nachtbus wist ik niet,ik ga het uitzoeken.:). Anders tussenstop in dorp tussen trat en Bangkok (hebben dan al vier nachten Bangkok gehad, eindigen daar ook). Misschien nog goede suggesties? Ik ga zoeken, alvast bedankt!

Voor bussen naar het zuiden moet je op het southern busstation in Bangkok zijn, ben de naam kwijt maar niet morchit en niet ekkemai. Als je naar het zuiden wil moet je volgens mij altijd via Bangkok, dus ik zou niet ergens halverwege verblijven maar juist wel in Bangkok om zo flexibel mogelijk te zijn.

Ja dat is wel waar. Bangkok it is. Ik zal de bus site checken,dank je wel!!en uitzoeken wat het haalbaar is. Ik ben weer even zoet met voorbereiden en vakantie voor pret.:). Dank je wel!

Met de nachttrein van Bangkok naar Surat thani duurt echt heel lang! Niet te vergelijken met het treinverkeer in Nederland hoor! Vertrek uit Bangkok 's avonds om 18.30 uur, als het niet uitgesteld wordt, dan wordt er beloofd 's ochtends om 5 uur te arriveren. Maar uit ervaring weet ik dat dit vaker rond negen uur 's morgens is! Je verliest dus wel wat tijd, maar is leuk om een keer te ervaren en goedkoop! Met de bus zou sneller zijn en is veel luxer dan de bussen in Nederland! Met een maaltijd, water en keuze uit 20 films die je privé kan bekijken. Ook dit kost bijna niets. Wij vonden het echter veel fijner om te vliegen(naar Koh Samui), maar dat kostte inderdaad een aardige duit.

De bussen ben ik aan het bekijken. Ik heb besloten vanuit koh chang naar bangkok. Daar nachtje slapen en dan de volgende dag of nacht trein of bus te nemen. Bus moet ik nog even verder uitzoeken. De terug reis word met het vliegtuig>>>. Gelukkig zijn dan alle feestdagen voorbij en de prijzen weer normaal :wink: . Dank je wel voor je reactie!!:slight_smile: