Vervoer kao lak naar bangkok

Dag, kan iemand ons iets meer vertellen over vervoer van kao lak naar bangkok? Per bus, trein? We reizen met 2 kleine kinderen.

bedankt!

Per bus rechtstreeks, per bus naar Surat Thani en trein vanaf daar, per vliegtuig vanaf Phuket.

Dag, bedankt voor je reactie! Hoe lang doet de bus erover van kao lak naar surat thani, daar zouden we dan de nachttrein naar bangkok kunnen pakken. Grs

Reken op circa 4 uur, soms moet je in Takuapa overstappen.

Bedankt weer!

Wat vind jij, Steven, kunnen ze niet beter de nachtbus nemen ? Ik geloof dat de beste aanbieder 999 is?
Lijkt mij minder omslachtig, wint tijd, zeker met kinderen is dat een voordeel.

Hans.

Ik vind de trein erg omslachtig en zou dat neit doen. Vooraf boeken en vliegen kan erg goedkoop zijn, zou daar de voorkeur aan geven. Indien niet mogelijk zou ik inderdaad de bus nemen en niet de trein, maar ieder heeft zo zijn voorkeuren.

Bus naar Bangkok komt omstreeks 05.00 aan in Bangkok, had laatst de 24 seats bus genomen voor iets van 1100 Baht ( kan wat schelen weet het niet precies). WEL reserveren…kan bij ieder guesthouse, ticketbureau… vertrekt om 17.00uur uit Khao Lak vanaf de hoofdweg ter hoogte van een grote supermarkt(kan niet missen). Eten krijg je omstreeks 21.00 bij een “restaurant” bij een groot busstation is inclusief bij de prijs.(mag ook wel!)

Klopt, voor Nang Thong Supermarket. En met slechts 24 stoelen zijn de bussen behoorlijk comfortabel.