Weet er iemand of er ook overdag bussen gaan vanaf Surat Thani naar Bangkok? Ik kan wel info vinden over bussen vanaf Bangkok, maar niet NAAR Bangkok! En weet er iemand hoe vaak er bussen naar Bangkok gaan(die van 's nachts meegerekend…)?
Ons plan is om vanuit Krabi met de bus naar Khao Sok NP te gaan, daar een paar dagen tot een week te blijven, dan met de bus naar Surat Thani en vanuit daar naar Bangkok. Heeft er iemand ervaring met dit traject?
Er gaan inderdaad een paar keer per dag bussen. Ik kan me nog herinneren dat mijn bus om 6 uur-half 7 savonds ging, maar als je zorgt dat je daar gewoon 's middags bent, dan rijden er zeker nog wel een paar bussen naar bangkok.
Let in Surat Thani inderdaad goed op dat je op een groot busstation terecht komt en niet bij een of ander klein toeristenbureautje!! Vaak zet een tuk tuk chauffeur je bewust af, hij krijgt dan stiekem een deel van de opbrengst. Als je zegt dat je naar het echte busstation wil doen ze net of ze je niet snappen… Ze zeggen dan dat er alleen VIP bussen gaan, wat eigenlijk geen VIP is, en je betaalt echt veel meer dan de normale prijs…
Ik wilde je toch even waarschuwen…is toevallig de enige plek in thailand waar ik dat heb meegemaakt…