Weet iemand hoe ik het makkelijkst vanuit Nederland al treintickets kan kopen van Bangkok naar surat thani, we willen naar koh tao en zagen dat als je naar chumpton gaat je midden in de nacht aankomt, lijkt me niet zo handig.
Neem ff contact op met krung thep onze moderator hier hij werkt in bkk bij een reis organisatie hij kan je zeker aan tickets helpen
Sorry maar het is niet duidelijk wat je bedoelt? Krung chep? Hersens thuislaten??
Trein tickets reserveren kan je op http://www.seat61.com of op http://www.thairailticket.com/esrt/Default.aspx?language=1
Baco bedoeld dat onze forumbeheerder Dave Numan(krungthep) een kantoor leid in bangkok ,namelijk Viengtravel
Je kan Dave eventueel ook een berichtje sturen zie link: dave@viengtravel.com
Grappig die heb ik net gevonden en heb inderdaad al een mailtje gestuurd, bedankt voor de tip!
Ik lees m’n werkmail morgenochtend vroeg weer en zal zorgen dat je een antwoord hebt als je wakker wordt ![]()
Super!!
Je kan idd naar Chumphon reizen met de nachttrein, maar dan kom je al rond 4:10 uur aan. Je moet dan nog een aantal uur op de boot wachten. Niet heel ideaal. Je kan idd doorreizen naar Surat Thani en vanaf daar met de boot naar Koh Tao, maar bent dan wel langer onderweg (langere treinreis + langer met de boot). Aankomsttijd in Surat Thani is ca. 07:06 uur en je gaat dan vanaf treinstation met bus naar de pier en dan met boot verder. Aansluiting trein - bus/ferry is goed.
dat van hersens thuis laten is mijn onderschrift staat onder al mijn berichten net als de thaise logica \
heeft dus niets met jou te maken
Haha, vond het al vreemd… Maar bedankt voor de tip!
Hallo,
Ik heb de treintrip al vele malen gemaakt van Bangkok naar Chumphon. Trein heeft altijd vertraging is er meestal pas om 5.00 uur. Je word dat als je een combo ticket koop prima opgevangen door de mensen van Lomprayah. Die brengen je naar hun kantoor waar je kunt zitten en naar de wc enzo kunt. Daarnaast kun je er ontbijt krijgen. Zei brengen je dan later met de bus naar de bootpier. Ik vond het altijd zeer goed te doen.