wie kan me helpen op weg in rusland

hoi ik ben een jongeman 27 en inlove op een lieve schone russische dame uit rostov na donu heb haar leren kennen in turkijen op vakantie de taal is wel een probleem omdat zei maar paar woorden engels spreekt maar ik geen russies ze wil graag met me trouwen en daar of hier in nederland gaan wonen maakt mij niet uit waar als ik maar bij haar kan zijn maar hoe kryg ik een visum en kan ik daar makkelijk aan werk komen ??? ik ben geld aan het sparen voor me reis daarheen en hopelijk lukt me dat voor de kerst want dat zou mijn mooiste kertcado zijn waar ik nooit van had durven dromen ik denk dat ik met de auto zelf ga ryden daarheen ik heb de route beschryving al klaar het is zo’n 3000 kilometer van me vandaan ik kom uit zuid limburg Heerlen en het is zo’n 17 uur ryden maar dat splits ik dan op over 2 dagen dat is best te doen hoop ik wie kan me en wil me helpen mijn en haar droom uit te laten komen HELP me alst u blief ik kan echt niet zonder haar ze is de regen in mme woestyn ze is de zee aan me strand ze is alles voor me ze is zooooooo lief en heeft een onvoorstelbare innerlijke schoonheid i never meet some one like her before she makes me worth to life for HELP ME???
mail me op deugniet_deugtwel@hotmail.com eventule reisgenoten welcome maar ik weet niet of ik ook terug ryd naar nederland dus dan alleen v de heen reis ik kan ook goed een talk gebruiken ben bereid ervoor te betalen als ik het me helpt bij haar te zijn bij voorbaat dank voor jullie help

Beste Jeroen,

Ik heb je oproepje gelezen op een of andere reisgenoten-site. Ik kan je helpen met je verzoek, ikzelf heb een tijd in Rusland gewoond en heb wel wat praktische tips.
Ook wat betreft een visumaanvraag. Maar laat je hoofd niet te snel op hol slaan, het blijven russinnen. Misschien is dit niet leuk om te horen, maar dat wil ik je uitgebreid uitleggen als je me mailt en me precies laat weten welke tips je wilt ontvangen.

Gegroet,
Peter

Jeroen,

Bij deze mijn email-adres. Ik weet niet of je die ook doorgekregen hebt met m’n vorige mailtje.

kanttrad@worldonline.nl