wie kan er wat meenemen naar familie in cuba?

hallo,
wij proberen al geruime tijd wat spulletjes naar familie in trinidad te sturen. wat brillen, medicijnen en mobieltjes. niets komt aan, zelfs niet met dhl. als je binnenkort die kant opgaat en wat bagageruimte over hebt (je kunt bij de meeste maatschappijen 2x23 kg ruim- en 10 kg handbagage meenemen), dan horen we dat heel erg graag. we wonen in amsterdam.

groet,
cubachica

Hi Cubachica,

Het verbaast me dat je sinds 07.07 nog geen reacties hebt gekregen.

Ik ga naar Cuba op 21 aug en ben zeker bereid spullen voor je naar familie te brengen.
Maar, voor mijn veiligheid en zekerheid. Ik wil alles zien en zelf verpakken. Lijkt me logisch, dan kan ik zonodig ook alles verklaren, cq verklaring bijzoeken.

vriendelijke groeten,

Lori Dekker

je kunt bij de meeste maatschappijen 2x23 kg ruim- en 10 kg handbagage meenemen

Volgens mij is bij Martinair tegenwoordig één koffer (tot 23 kg) gratis en kost een betaal je voor je 2e koffer 55 euro)

Bij Jetair (Brussel) mag je één koffer tot 20 kg meenemen.

Arkefly:
[ul]
[li]Economy Class: max. 20 kilo[/li][li]Comfort Class: max. 25 kilo[/li][li]Premium Comfort Class: max. 30 kilo[/li][li]Star Class: max. 30 kilo[/li][/ul]
Ik ga in september naar Cuba, maar kom niet in Trinidad en daarnaast heb ikzelf altijd al de nodige moeite om binnen de ‘bagagevrijstelling’ te blijven.

Eind 2010 vliegt Martinair alleen nog maar cargo ze stoppen met passagiersvluchten.