He jurjen
2012 is al bijna voorbij, en we zitten nog in 2011.
Is het een idee om voor “wie is waar in Canada” een of andere map erbij te krijgen waar je een speld of zoiets neerzet?
Dan kun je inzoomen op de omgeving waar je zit, en kun je alle speldjes dicht bij jou in de buurt vinden.
En dan door op het speldje te staan met je muis, word zichtbaar wie dat is.
Wie geen zin heeft in bezoekers zet het gewoon niet opde map.
Wordt tijd voor wat vernieuwing hier
Groetjes jasper
Daar heb je een punt. Volgens mij moet Google Maps daar wel mogelijkheid voor bieden. Ik zal het eens onderzoeken als ik een momentje vrij heb (momenteel gekkenhuis hier: werkweken van bijna 60 uur en dan ook nog eens couchsurfers over de vloer :D).
ik ga deze zomer naar edmonton voor 2 maand me vriend woont daar en me broer we gaan naar het Calgary: Jasper National Park erg veel zin in. veder ga ik op zoek naar werk. om daar lange tijd te kunnen zijn.
Kelowna, Okanagan Valley, BC! Prachtig hier, bezig met mijn rondreis van twee maanden en BC is geweldig!! Nog een paar dagen in de vallei en dan door naar de Rockies: kan niet wachten!
Ik hoop rond half mei richting Canada te vertrekken voor ongeveer een maand. Waarschijnlijk begin ik rond Toronto en de grote meren en daarna hoop ik sowieso Vancouver, Vancouver Island en de Rockies te ontdekken! Kan niet wachten;)
Ik verblijf momenteel al 5 maanden in Red Deer en ben elke donderdag en vrijdag in Edmonton. Ben hier met een WHP visum en werk parttime in Red Deer en Edmonon In Alberta centraal wonen veel Nederlands Canadezen, niet normaal! in de winkel waar ik werk praat ik geregeld Nederlands haha, erg leuk. In semptember ben ik van plan om een paar weken vakantie te vieren in BC!
Leuk om berichten van iedereen te lezen wie waar is en wat jullie doen!